.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

ETUDE HOUSE Precious Mineral BB Cream Wright Fit SPF30/ PA++

Mój aktualny faworyt jeśli chodzi o kremy BB. Swojego czasu używałam słynnego różowego skin79, który po prostu idealnie spisywał się na mojej przetłuszczającej się cerze, jednak jego jedyną i dość kłopotliwą wadą był jego odcień - nie nadający się do ciepłej karnacji. Od jakiegoś czasu zastępuję go więc właśnie kremem BB marki Etude House:)
Posiadam krem w odcieniu W13 czyli Natural Beige. Z tego co wiem, to krem BB tej marki  oprócz naturalnego beżu ma także 3 inne odcienie. Odcień W13 idealnie pasuje do mojego ciepłego, ale niezbyt ciemnego odcienia cery (właściwie to jestem dosyć blada:). Jeżeli chodzi o krycie, to jest ono dosyć duże. 
Przy cerze problematycznej, z przebarwieniami, niespodziankami w postaci wyprysków czy zaskórników radzi sobie  naprawdę dobrze. Do tego, jak zapewnia producent ma działanie rozjaśniające (choć ja go jakoś szczególnie nie zaobserwowałam) oraz przeciwzmarszczkowe. Krem daje także lekki efekt glow. Fajnie rozświetla cerę dzięki czemu mimo, iż ma dosyć sporo pigmentu, jak na krem BB to nie daje efektu maski, a piękne naturalne krycie i rozświetlenie. 

Gama kolorystyczna, w której utrzymana jest tubka kremu moim zdaniem fajnie ze sobą współgra. To połączenie fioletu, różu i bordo, do tego kolory nie są matowe, ale jakby mieniące się. Niestety nie udało mi się tego efektu zbyt dobrze  uchwycić na zdjęciach. Ogólnie kosmetyki azjatyckich marek, z którymi miałam do czynienia oprócz dobrych właściwości pielęgnacyjnych, charakteryzowały się piękną "oprawą" . Oczywiście ma to na celu przyciągnięcie klienta, ale nie zaprzeczam, że  miło jest wyjąć  takie cudo z torebki:p
Aby wydobyć krem z tubki wystarczy użyć higienicznej pompki, co pozwala także na kontrolę  ilości  kremu, którą chcemy użyć i jego dłuższe użytkowanie:)  Jak to większość kremów BB, także ten marki Etude House, posiada filtry chroniące przed promieniowaniem UVA i UVB (filtr SPF30/ PA++). Jak już mówiłam to mój aktualny faworyt:) Swój krem zakupiłam na ebayu  i wyniósł mnie on około 44 złotych.

 Pojemność: 60 g

Skład: Water, Pearl Extract, Titanium Dioxide, Dipropylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Hydrogenated Polydecene, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Butylene Glycol, Ethylhexyl Olivate, Arbutin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Sodium Chloride, Cyclohexasiloxane, Talc, Zinc Oxide, Sodium Hyaluronate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hydrogenated Vegetable Oil, Sorbitan Isostearate,  Hexyl Laurate, Disteardimonium Hectorite, Beeswax, Sorbitan Olivate, Dimethicone, Calcium Stearate, Triethoxycaprylylsilane, Silica, Hydrogen Dimethicone, Butyl Avocadate, Trimethylsiloxysilicate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Adenosine, Tocopheryl Acetate, Propylene Carbonate, Mica, Alumina, Manganese Dioxide, Lauroyl Lysine , Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Aloe Barbadensis Leaf  Extract, Pearl Powder, Codium Tomentosum Extract, Ecklonia cava Extract, Gelidium Cartilagineum Extract, Hizikia Fusiforme Extract, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Fragrance, CI 77491, CI 77492, CI 77499.

 Krem zawiera ekstrakty:
-ekstrakt z pereł,
-ekstrakt z liści aloesu (bogaty mi.in. w składniki mineralne, aminokwasy oraz witaminy z grupy B),
-ekstrakt z zielonych wodorostów
-ekstrakt z brązowych alg
-ekstrakt z wodorostów Hizikia Fusiforme  bogaty w minerały, wapń, żelazo i magnez.

Na koniec podsumowanie:
PLUSY:
-dobrze kryje
-pięknie rozświetla
-utrzymuje się długo na przetłuszczającej się cerze
-piękne opakowanie
-wygodna i higieniczna pompka do aplikacji
-całkiem spora ilość kremu
-dostępny w 4 odcieniach więc każdy znajdzie coś dla siebieJ

MINUSY:
-dostępność

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty