.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Pharmaceris czyli pianka myjąca do twarzy i oczu :)

Pianka należy do serii Pharmaceris A, czyli serii przeznaczonej do pielęgnacji skóry wrażliwej i alergicznej. Jest, a raczej była, ponieważ opakowanie jest już niemal puste, mają pierwszą pianką do oczyszczania twarzy. Jak zapewnia sam producent,  pianka nadaje się również do oczyszczania delikatnej skóry oczu z czym  zdecydowanie się zgadzam. 
Na co dzień noszę soczewki i tak naprawdę rzadko udaje mi się trafić na produkt do demakijażu, który nie podrażni moich i tak już podrażnionych ingerencją soczewek oczu. Ta pianka sprawia się wprost idealnie! Nie uczula, nie podrażnia, nie pozostawia uczucia wysuszonej skóry, no i cudownie się pieni :)Jeżeli chodzi o zapach, to jest delikatny, ciężki do określenia, mi kojarzy się troszkę z zapachem drożdży, ale z założenia pianka ma być bezzapachowa, więc może to jedynie moje subiektywne wrażenie :)  
Jedynym minusem pianki, jaki dostrzegam po zużyciu pierwszego opakowania jest jej wydajność. Pianka w porównaniu z innymi produktami myjącymi szybko się kończy. Jednak, ponieważ jest to moja pierwsza pianka, ciężko mi określić czy z piankami tak to już jest, czy może akurat ta nie starcza na zbyt długo. 
W każdym razie produkt moim zdaniem wart jest polecenia (ze szczególnym uwzględnieniem osób, które tak jak ja korzystają z soczewek). Na pewno zagości w mojej kosmetyczce na dłużej :)
Pojemność:150 ml

Cena: ok. 28-30 zł

Skład: Aqua, Glycerin, Betaine,Cocamidopropyl Betaine, Methyl Gluceth-20, Disodium Ricinoleamido MEA-Sulfosuccinate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Inulin, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Phenoxyethanol 

A teraz w wielkim skrócie plusy i minusy stosowania pianki:
PLUSY:
-nie podrażnia
-świetna do demakijażu wrażliwych oczu
-cudnie się pieni
-łagodzi ściągniętą skórę

MINUSY:
-średnia wydajność 

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty