.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Aussie Miracle Moist odżywka do włosów suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku

Dziś chciałabym podzielić się z Wami recenzją mojej ulubionej odżywki marki Aussie, a mianowicie recenzją odżywki przeznaczonej do włosów suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku.
W tej linii odżywek mamy do wyboru:
-Miracle Moist do suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku
-Colour Mate do włosów farbowanych i niesfornych
-Aussome Volume dla cienkich i słabych  włosów
-Aussie Luscious Long do długich włosów
-Mega Instant do codziennego stosowania

Na swoich włosach stosowałam wszystkie, poza ostatnią – przeznaczoną do codziennego stosowania. Spośród nich, najbardziej moim włosom spodobała się właśnie seria Miracle Moist. Seria ta zawiera olej z orzechów Macadamia posiadający właściwości regeneracyjne, zawiera między innymi kwasy tłuszczowe omega 3,6, 9. Olejek Macadamia chroni nasze włosy przed działaniem wolnych rodników.
Odżywka bez spłukiwania, wystarczy naprawdę chwila z odżywką na włosach, aby stały się one gładsze i mniej puszące się. Jedyną rzeczą, która mi się w tej odżywce nie podoba ( choć wiem, że niektórzy mają na ten temat odmienne zdanie :) ) jest jej zapach. Mi kojarzy się on z zapachem kleju pomieszanym z miętą ...nie mogę się jakoś do niego przekonać. Natomiast nie jest to rzecz, która tej odżywce w moich oczach ujmuje, ponieważ mimo, iż czuć jej charakterystyczny zapach na włosach jakiś czas, to w połączeniu z innymi kosmetykami które potem nakładam na włosy znika on szybko.


Nie stosowałam natomiast odżywek 3 minutowych marki Aussie, ale czytałam dużo pochlebnych opinii na ich temat, zwłaszcza na temat 3 Minute Miracle Reconstructor, którą zamierzam również wypróbować.

Produkty Aussie dostępne są w sieciach Rossmann.

Pojemność odżywek: 250 ml

Jeżeli chodzi o cenę, to w sumie biorąc pod uwagę taką pojemność, kwota  28 złotych jest dosyć wysoka. Dlatego ja poluję na nią na promocjach. Za swoją zapłaciłam dokładnie 19,99.

Odżywkę Aussie do włosów  suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku mogę szczerze polecić osobom, które się z takimi problemami włosów borykają, powinny być zadowolone:)

3 komentarze :

  1. Ja dziś zaczęłam ją testować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Testowanie rozpoczęte!!!! Umyłam głowę, później odżywka - efekt super puszyste i lśniące włosy. Jedyny minus na razie to okropny zapach przypominający gumę balonową z czasów PRL-u. Na prawdę - czuję ten "smród" w całym domu - okropne!!!! Jednak za końcowy zniewalający efekt na głowie ocena jak najbardziej pozytywna!!! wioletka TRND

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty