.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Avon farba do włosów głęboka miedź 8.4

Dzisiejszy post będzie dotyczył farby do włosów marki Avon. Na wstępie muszę jednak zaznaczyć, zaznaczyć, iż NIE UŻYWAM kosmetyków tej marki, oprócz farb do włosów:). Nie jestem w stanie ocenić ich aktualnej jakości, moja niechęć spowodowana jest dawnym incydentem, jeszcze za czasów nastoletnich, z ich tonikiem do cery trądzikowej, który spowodował u mnie ogromny wysyp ( wtedy już zmagałam się z trądzikiem, jednak ten tonik, bardzo mi go wtedy zaostrzył ). Od tego czasu kosmetyków pielęgnacyjnych tej marki nie zamawiam, natomiast nie oznacza to, że ich produkty od tamtego czasu się nie poprawiły. Ja jednak jakoś boję się to sprawdzić.

W każdym razie, jak tylko usłyszałam od koleżanki, która jest konsultantką o tym, że Avon wypuścił serię farb do włosów, skusiłam się ażeby je wypróbować:)

Włosy farbuję na odcienie rudości. Pierwszą farbą jaką w Avonie zakupiłam był odcień jasna miedź 7.4. Farba na poziomie 7 była jednak dla mnie przyciemna, do tego dawała czerwone refleksy co mi się w niej bardzo nie podobało. Jakiś czas później Avon wypuścił farbę w odcieniu głębokiej miedzi 8.4, więc postanowiłam spróbować.
Włosy tym odcieniem farbowałam już 3 razy, jestem zadowolona z odcienia znacznie bardziej niż z jasnej miedzi tej marki. Kolor jest żywy i nie ma aż tylu czerwonych refleksów. Do tego podoba mi się emulsja zabezpieczająca przed farbowaniem ( na zdjęciu saszetka z nr 1 ).

Rudości, jak to rudości szybko się wypłukują, ale to w tej farbie nie jest problemem bo po wypłukaniu zaczyna mi przypominać odcień Mango z loreal, tylko nieco mniej intensywny. W każdym razie uważam, że ta farba jest całkiem ciekawym produktem. Wracam do niej z przyjemnością. Na pewno jej dodatkowym plusem jest również fakt, że naprawdę nie „śmierdzi” zbyt intensywnie, jak to potrafią niektóre farby drogeryjne. Pamiętam do dziś moje zaskoczenie i łzy, wyciśnięte przez jedną z farb w postaci maski. Producent zapewniał o jej delikatnym zapachu, a i owszem przed połączeniem wszystko pachniało pięknie, ale gdy połączyłam emulsje ze sobą, zapach był tak odurzający, że aż wyciskał łzy z oczu….

Kilka zdjęć tego, jak wyglądają włosy po farbowaniu odcieniem głębokiej miedzi 8.4:
Po farbowaniu, z lampą.
Po farbowaniu, bez lampy.
Po miesiącu od farbowania, bez lampy, widoczny jest pomarańczowy
odcień, coś w stylu odcienia Mango.
 Na słońcu efekt jest bardziej widoczny.


11 komentarzy :

  1. właśnie mam zamiar zamówić ten odcień, ale nie wiem ile opakowań wziąć, możesz napisać jak z wydajnością tej farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam włosy mniej więcej do ramion, ale są bardzo gęste i tak naprawdę ledwo,ledwo wystarcza mi jedno opakowanie. Jeśli masz dłuższe polecam wziąć dwa:)

      Usuń
  2. Współczuję bardzo takich reakcji na nieprzyjemny zapach farby. Ja od produktów Avonu również stronię i jakoś znajduję lepsze zamienniki.

    Włosy z lampą wyglądają WOW! super, bardzo mi się podoba ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) odcień najładniejszy jest do kilku myć po farbowaniu, kiedy kolor jest jeszcze bardzo intensywny i żywy:) szkoda tylko, że z rudościami tak jest, że szybko się wypłukują:(

      Usuń
  3. Kocham rude włosy, kocham! Stąd też ten nick, a nie inny :) Kiedyś chciałam co zamówić z Avonu, ale doszłam do wniosku,że im nie ufam ;) Zostaję przy czerni z garniera^^ Jak do mnie trafiłaś? :D To trzeba spiknąć Stefkę z tym swoim, choć to przeciwieństwa się przyciągają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha racja:) do tego to byłaby pierwsza dziewczyna Marcela więc mógłby być onieśmielony:P a trafiłam dzięki Catherine Wolf:) w każdym razie cieszę się, że tak się stało, może mi również ( o ile Marcel zgodzi się zapozować :P) uda się wrzucić jego zdjęcia, wtedy i Ty zobaczysz podobieństwo;)

      Usuń
    2. Marcel dałby rade :D Catherine Wolf? :D Kto to, co to, jak to? :D Eee no to ja, wróć... ja i Stefka czekamy :D

      Usuń
  4. ojejku straszny ten incydent miałaś, ja w sumie od nich to mam tylko lakier i to wygrany w rozdaniu :P
    sama na temat farb nie wiem NIC, bo nigdy nie używałam i w ogóle :P
    dziękuję za miły komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę Ci takich włosów!;) i do tego jeszcze długie, ja już nawet nie pamiętam jaki mam naturalny odcień:P

      Usuń
  5. Nie wiem dlaczego, ale ogólnie nie przepadam za produktami z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Farbowalam kiedyś włosy na mrozny kasztan marki garnier . A teraz przegladalam katalog z Avon i chce sb zamuwic farbę odc.8.4 gleboka miedź bo lubie rude włosy :) i Nw za bardzo czy nie wyszła bym brzydko.włosy mam naturalnie kręcone po ramiona .... błagam doradzcie mi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty