.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Biedronkowy łup- żel pod prysznic Mariella Rossi :)

Zaciekawiona ostatnią urodową gazetką Biedronki oraz po przeczytaniu recenzji kilku z Was, postanowiłam udać się do tego sklepu i zobaczyć, co tam ciekawego mają:) Zależało mi głównie na zakupie masełek Nivea, które bardzo lubię, ale niestety akurat ich nie znalazłam ( chyba je wykupiono ).
W moim zakupowym koszyku wylądował więc żel pod prysznic Mariella Rossi o kwiatowym zapachu. Post będzie w sumie krótki, gdyż nie ma tu  dużo do analizowania:) Zacznę więc od zapachu. Faktycznie jest kwiatowy, ale inny niż produkty o zapachu kwiatów, które miałam do tej pory, ten żel pachnie bardziej jak perfumy. Kojarzy mi się z perfumami mojej cioci, nie mogą sobie jednak przypomnieć ich nazwy. Jest dość ciężkawy, ale przypadł mi do gustu bo utrzymuje się na skórze dosyć długo.
Konsystencja dość gęsta,  dobrze się pieni, no i opakowanie posiada pompkę:) uwielbiam produkty z pompką;) Co do samej butelki to, jak widać na zdjęciach ma piękny design. Fiolet, róż, błękit, jest piękna, na półce w łazience wygląda cudnie. Wpadł mi do głowy taki pomysł, aby po wykończeniu żelu, uzupełniać ją mydłem w płynie, aby dłużej została w łazience:)
Dorzucam jeszcze kilka słów od producenta:
Japonia, czyli Kraj Kwitnącej Wiśni, znany jest z utrzymywania własnych tradycji i kultury. Kwiat wiśni w japońskiej kulturze uważany jest za symbol harmonii i równowagi. Nowy żel pod prysznic Mariella Rossi Blossom o zapachu kwiatów, pozwoli Ci znaleźć magiczną oazę dla ciała i duszy. Bogata formuła nawilża skórę przez cały dzień oraz nadaje jej przyjemne uczucie świeżości. Używaj go każdego dnia i pozwól sobie odpłynąć w przyjemną podróż z zapachem tego fantastycznego miejsca”
Pojemność: 600 ml
Cena:9,99
Przytaczając słynne już pytanie- „Czy kupiłabyś ten produkt ponownie?” odpowiadam, tak:) Choć pewnie nie będę miała takiej okazji, nigdzie poza Biedronką się z tą marką nie spotkałam.

Jakie są Wasze Biedronkowe łupy?:)

49 komentarzy :

  1. wszystko ładnie , pięknie .. szkoda tylko , ze ja nie mogę stosować takich pięknie pachnących kosmetyków, bo mnie podrażniają, a przy mojej atopowej skórze to tragedia. No nic , zostaje mi tylko cieszenie się smierdziuchami z aptek . . . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuje:( też mam wrażliwą skórę twarzy, ale nie do tego stopnia, zwykle perfumy w produktach mi nie przeszkadzają

      Usuń
  2. Też widziałam go i gdyby nie to, że mam otwarte 3 żele na raz, to bym go wzięła ;) W Biedronce kupiłam peeling Joanna, zeszyt i zmywacz ;) Oraz nagrody do rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak czytałam o nich;) polowałam na ten zeszyt, ale wszystkie u mnie wykupili:P

      Usuń
  3. Ja jadę do Biedronki dopiero jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ostatnio to nic mnie nie zachwyciło z promocji w Biedronce. Gdy będę tam następnym razem sprawdzę ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było kilka wersji, myślę, że znajdziesz coś dla siebie;)

      Usuń
  5. Jeszcze go nie używałam, lecz na pewno wypróbuję :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ten produkt kupiłabym już za samo opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę cytrusowe zapachy żeli pod prysznic, ale bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz miała okazję, ja je widziałam w Hebe na przykład, w tej samej cenie kilka tygodni zanim pojawiły się w Biedronce :)
    Myślałam nawet nad tym samym opakowaniem albo zeberkowym w końcu chyba mój S. wyciągnął mnie z drogerii i nic nie wzięłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to nie wiedziałam:P Hebe moim mieście nie ma, ale czasem odwiedzam w sąsiednim mieście, także będę miała na uwadze;) dobrze mieć czasem kogoś, kto myśli trzeźwo, gdy my jesteśmy w zakupowym szale:P

      Usuń
  9. Tak z Amarantusem:) Chciałam jeszcze szampon, ale nie było...

    OdpowiedzUsuń
  10. UUuu chyba się po niego wybiorę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się strasznie opakowanie podoba,dzisiaj byłam w Biedronce i też go chciałam kupić,ale mam jeszcze dużo otwartych innych żeli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się wstrzeliłam w czas, bo akurat kilka dni temu mi się skończył,a tu akurat dostawa w Biedronce;)

      Usuń
  12. Mnie jakoś zupełnie one nie kusiły. Ani teraz, ani podczas wiosennej akcji kosmetycznej (bo chyba wtedy też były, jeśli nie, była to inna 'okazja' ;) Może powinnam się skusić choćby na powąchanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tym razem wzięłam z czystej potrzeby:) ale podejrzewam, ze nawet gdybym akurat miała żel, to pewnie ten też bym kupiła:P

      Usuń
  13. Powiem szczerze że nigdy nie zwracałam nawet uwagi na te kosmetyki w biedronce - no nie byłam do nich zupełnie przekonana ! Ale już czytam na którymś blogu że są wporządeczku i chyba sama się skuszę na jakiś zakup tam !! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem :) opakowania są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nadal zastanawiam, co to za perfumy były:P

      Usuń
  15. byłam twarda i nic nie kupiłam w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się, szkoda, że nie mam blisko Biedronki. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. O nie miałam go ale wydaje się być ciekawy jak tak piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda pięknie! :) A jak go dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. niektóre kosmetyki z biedronki są spoko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam, się, niektóre są naprawdę w porządku:)

      Usuń
  20. hej nie wiem czy będziesz zainteresowana, ale nominowałam Cię do fajnej akcji :) zobacz u mnie na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ma dość ciężko perfumowany zapach na pewno sprawdził by się u mnie zimą,ale jak na razie mam dość spory zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już samo opakowanie mnie zachęciło, fajna grafika, choć muszę przyznać,że rzadko zaglądam do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowanie zdecydowanie kusi. Moje kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  24. kilka razy już prawie był mój, ale w ostatniej chwili się rozmyślałam :/
    a teraz żałuję.

    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Żel żelem, ale jakie piękne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Opakowanie mnie zachwyciło! Genialne :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię żele pod prysznic z Biedronki;)BeBeauty,są rewelacyjne i niedrogie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie spotkałam go nigdy w biedronce, chyba to opakowanie by mnie urzekło :)
    A z biedronki jest sporo rzeczy, których używam, np żel do mycia twarzy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Opakowanie jest świetne ! Zawsze miałam na niego ochotę ;) Chyba wkońcu się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie kupiłam, choć kusiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne kolorowe opakowanie.. zauroczyło mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty