.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Mila szampon arganowy, wygładzający

Dziś znów włosowo:) Jakiś czas temu pisałam o moim najulubieńszym, pięknie pachnącym olejku marki Mila, o którym więcej możecie poczytać tutaj.
Zachęcona intensywnym karmelowym zapachem, postanowiłam poszperać, czy aby ta marka nie ma więcej takich produktów w swojej ofercie. Znalazłam profesjonalny szampon wygładzający, mający aż 1000 ml. Sama myśl, że może pachnieć równie pięknie jak olejek skusiła mnie do wrzucenia produktu do zakupowego koszyka:)
Szampon przyszedł do mnie z hurtowni fryzjerskiej, z kilkoma próbkami innych szamponów oraz odżywek. Po odkręceniu szamponu niestety nie uderzył mnie karmelowy zapach, a raczej coś w stylu delikatnego kokosa ( a to pech…:) ). Nie żeby zapach był zły, jest naprawdę ładny, ale nie utrzymuje się na włosach tak, jak olejek, kupując go liczyłam na przedłużenie zapachu samego olejku.

Co do właściwości szamponu, to jak zapewnia producent dodatek olejku arganowego ma odżywić i wygładzić włosy, sprawić, że będą się łatwiej układać ( tak faktycznie było ) oraz będą zdrowo błyszczeć ( choć oczywiście nie tak, jak u modelek z reklam...cholercia:p ). Dodatkowo oprócz olejku arganowego, szampon zawiera pantenol, mający nawilżyć nasze włosy, oraz łagodząco wpływać na skórę głowy.
Moim zdaniem, szampon jest ciekawym produktem, faktycznie włosy lepiej się rozczesują, a skóra głowy nie jest podrażniona. W połączeniu z moją odżywką Aussie daje ładny, zdrowy połysk. Szkoda tylko, że szampon nie ma pompki, lubię produkty z tym ustrojstwem, zawsze na dłużej mi wystarczają :)



Pojemność: 1000 ml 
Cena: 19,90 ( bez przesyłki )

Macie jakieś doświadczenie z tą marką? :)

2 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się wygląd opakowania, jest bardzo oryginalny ale ma coś w sobie no i fakt mógłby mieć pompkę:) Przy okazji zapraszam na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj;) ależ oczywiście, że mam;)zgłoszenie już poszło;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty