.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Mega rozdanie u Igraszek-Kosmetycznych!!:)

Dziś, całkiem przypadkiem, wpadłam na bloga Igraszek-Kosmetycznych. To, co tam zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania:P Wielkie rozdanie kosmetyczne, a wśród nich takie marki, jak:
-Ziaja
-Pat&Rub
-Organics Beauty
-Green Pharmacy
-Hegron
-Olos
-Vipera
-Bath and Body Works 
-mój ukochany Pharmaceris
oraz wiele, wiele innych:)
Oprócz kosmetyków znajdziemy również cudeńko od  by dziubeka, czy ręcznie robione słodycze od Cukrowej Sowy.
Paczka jest naprawdę wielka. W sumie nic jeszcze nigdy nie wygrałam, więc postanowiłam wziąć udział w tym rozdaniu. W końcu każdy kiedyś musi mieć swój pierwszy raz, wiec może i mi się kiedyś poszczęści, a co:)


1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty