.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Akcja "Szukamy maseczki idealnej" :)

Witajcie;) zostałam dziś zaproszona przez Monnie B. do ciekawej akcji "Szukamy maseczki idealnej". To moja pierwsza akcja, w której biorę udział, a że kiedyś musi być ten pierwszy raz, a i akcja ciekawa, to się przyłączam;) 

Akcja trwa od 19 sierpnia do 29 września. Nie będę przytaczała dokładnie regulaminu, możecie sobie o tym poczytać klikając tu .
Jedną z zasad, jest natomiast wymóg zaproszenia 5 osób do zabawy, a więc:
       1.MartynaL
 3.uljetta
       4.Rudaaa12
         5.czarnulkaa

Oczywiście nie musicie się czuć zobowiązane:P Wszystkie inne zainteresowane dziewczyny także zachęcam do wzięcia udziału w akcji. Nie wiem czy to w ogóle możliwe, ale kto wie, może uda nam się wspólnie znaleźć maseczkę idealną;)



14 komentarzy :

  1. nie słyszałam o tej akcji..

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również biorę w niej udział, świetna akcja :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie: kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com/2013/08/rozdanie.html
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O bardzo ciekawe! Chętnie sama poszukam takiej idealnej maseczki ;)
    Przyłączę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrozumiałam, dziękuję bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w poszukiwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. także biorę udział ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą akcję chociaż sama nie biore w niej udziału to lubię czytać o maseczkach innych dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty