.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

LUMENE serum intensywnie nawilżające, czyli taki sobie średniaczek.

Dziś chciałabym się podzielić z Wami recenzją serum intensywnie nawilżającego fińskiej marki Lumene. Po zachwytach nad ich kremem do rąk ( o którym można poczytać tutaj ) postanowiłam sięgnąć po produkt do pielęgnacji twarzy właśnie tej marki. Padło na tytułowe serum intensywnie nawilżające. 
Serum zawiera wodę arktyczną, która bogata jest w minerały oraz kwas hialuronowy. Nie ukrywam, że duże znaczenie przy wyborze tego serum miała właśnie obecność owego kwasu. Jak zapewnia producent, serum zawiera 90% naturalnych składników i ma nam pomóc w pozbyciu się zmarszczek spowodowanych wysuszeniem i odwodnieniem skóry, uelastycznić ją i wygładzić. 

Producent zaleca stosowanie serum na dzień lub na noc, ze wskazaniem aplikacji pod makijaż. Ja serum stosowałam na noc, no i zgrabnie przechodząc do mojego zdania na temat produktu:)- moim zdaniem to taki właśnie średniak.
Nie jest tak, że sprawdza się źle, czy nic z moją skórą nie robi. Przedstawiając swoją opinię, nie chce Wam niczego odradzać, bo sama niejednokrotnie spotkałam się z sytuacją, kiedy w blogosferze jakiś produkt nie cieszył się nadmierną sympatią, a u mnie akurat się sprawdził. Serum nie jest złe, gdyby to był krem nawilżający, to byłabym zadowolona, jednak jest to SERUM, dlatego też moje oczekiwania, co do tego produktu były większe. 

Przechodząc do danych technicznych:)
pojemność: 35 ml
cena: 39,99 zł
Cena z tego co wiem, jest większa, natomiast mi udało się serum  upolować na allegro i właśnie za taką kwotę je zakupiłam. Serum faktycznie nawilża, choć nie jakoś rewelacyjnie, wygładza także w miarę dobrze.
Jak widać serum ma żelową formułę, co też nie do końca mi odpowiadało, ponieważ trzeba było troszkę odczekać zanim się wchłonie. Zapach bardzo delikatny, raczej kwiatowy.
Pewnie bym już tego serum nie kupiła, ale do produktów marki Lumene absolutnie się nie zrażam:) mam już na oku ich nektar witaminowy:)


Chętnym przypominam o rozdaniu;)
klik

58 komentarzy :

  1. No tak, serum od razu myśli się o skoncentrowanym środku i dlatego oczekiwania większe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze z tej firmy nic nie miałam, kiedyś na pewno na coś się skuszę. Tak to już jest że coś co sprawdza się u jednych nie koniecznie będzie idealne dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam do czynienia z tym kosmetykiem, ani nawet z samą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sama nazwa "serum" właśnie sprawia że oczekujemy więcej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie miałam nic z tej firmy,ale z chęcią bym sprawdziła,jak działa u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze niczego z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się bardzo podoba jego opakowanie i konsystencja widoczna na zdjęciu. Tak mi się właśnie kojarzy z morzem ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta firma jest mi zupełnie obca. Ale dobrze, ze się nie zrażasz. Każda firma ma swoje perełki i bubelki :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, ale serum kojarzy mi się z czymś co daje efekt od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam takie skojarzenia, chyba stąd moje małe rozczarowanie :(

      Usuń
  11. firmę znam, ale jeszcze nie miałam przyjemności niczego wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie miałam żadnego serum i cały czas szukam czegoś dla siebie, ale tak jak piszecie od tego typu produktu wymaga się więcej, a tu w każdym coś mi przeszkadza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także nie mam jeszcze tego ulubionego, ale może uda nam się w końcu trafić;)

      Usuń
  13. Nigdy nie używałam produktów tej marki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. w zyciu mialam jedno serum, z Avonu i taki bubel ze hoho:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale planuję zakup tuszu do rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak tuszę mają interesujące i do wrażliwych oczu duży wybór;)

      Usuń
  16. Masz rację, ze jak by to był krem to by się jeszcze można było zastanowić. A tak to w sumie, nie wiem czy by mi odpowiadała konsystencja, chociaż ciężko mi powiedzieć bo nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie spotkałam się z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, taka cena i średniaczek ... szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie widziałam tego produktu. W ogóle nigdy nie miałam żadnego serum. XD Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było moje pierwsze serum, może następne będzie lepsze;)

      Usuń
  21. jeej pierwszy raz w ogóle słyszę o takim serum ;o

    OdpowiedzUsuń
  22. również pierwszy raz słyszę o tym serum.. oj nie lubię "żelowych" kosmetyków, bo ta jak powiedziałaś, trzeba czekać trochę na to aż się wchłoną.
    raczej nic mnie nie zachęca do jego kupna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena wysoka, ale recenzja godna polecenia;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna recenzja ;)

    Obserwacja za obserwacje? Zapraszam do siebie! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) z chęcią przejrzę także Twojego bloga;)

      Usuń
  25. nie mialam ich kosmetykow i chyba sie nie skusze :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze próbki perfum zamawiałam przez ich oficjalne strony a potem już sami przesyłają mi na pocztę mailową powiadomienia, jakie próbki mają obecnie w ofercie.
    Jeśli chcesz to jak będę miała jakieś linki to Ci podeślę, to sobie zamówisz gdyż większość tych firm wysyła próbki na cały świat.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy. Dobrze wiedzieć, że to średniaczek- nie skuszę się!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba pierwszy raz widzę ten produkt ...wydaje sie byc fajny,gdyby za korzystna cenę gdzieś dorwać to może skusiłabym się /albo próbki wypróbować lepiej najpierw / :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No szkoda,że średniaczek,ale kuszą mnie kosmetyki z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam doczynienia z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie iwem czemu ale żelowa formuła nigdy do mnie nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja uzywam podkladu lumene i jestem batdzo zadowolona. Dlugo szukalam odpowiedniego dla mnie zeby nie wysuszal i nie robil maski. Ta firma dpraedzila sie w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także znalazłam perełkę od nich, to krem do rąk:) ale podkładu tej marki jeszcze nie używałam ;)

      Usuń
  33. nie słyszałam o nim nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Od dawna na skandynawskich blogach czytałam o produktach lumene, jednak nigdzie nie mogę ich u siebie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. produkty Lumene zwykle wyszukuje na allegro, ale sprzedają je także w PerhapsMe. mimo, ze to sklep stricte odzieżowy;)

      Usuń
  35. Szkoda,że taki drogi w szczególności,że się nie sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  36. cena troszkę wysoka, ale lubię produkty Lumene :) może i to serum wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam ich kosmetyków, ale używałam serum z innej firmy i byłam zadowolona (formula również była żelowa) :)
    Kiedyś czytałam że kwas hialuronowy leczenie blizn po trądziku (jeśli się ktoś zmaga to warto poczytać)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Może cos sobie kupię z tej firmy.. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty