.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

NATURA SIBERICA anty-aging’owa maseczka do twarzy, czyli moje nowe maseczkowe love:)

Dzisiejszy post jest 3 recenzją w akcji "Szukamy maseczki idealnej". Chcę podzielić się z Wami moimi wrażeniami, dotyczącymi maseczki, która ostatnio wręcz skradła moje serce ( bez kradzieży jakiejś wielkiej kwoty z portfela :). Mowa o tytułowej maseczce anty-aging’owej marki Natura Siberica.
 Maseczkę i kilka innych produktów kupiłam w czasie trwania promocji w jednym ze sklepów, dlatego też oprócz darmowej wysyłki, otrzymałam także niewielki rabat. Zakupy okazały się strzałem w 10, a sama maseczka bardzo przypadła mi do gustu. Produkt zawiera sporo roślinnych ekstraktów, na skórę twarzy ma działać odmładzająco. Ma także  sprzyjać regeneracji komórek naszej skóry, uelastycznić ją, wygładzić  i nawilżyć

Dane techniczne: )
Pojemność:75 ml
Cena:  18,50 - 24,90 zł
Maska zawiera m. in. ekstrakty z Cladonii Śnieżnej ( sprzyjającej   regeneracji komórek i pomocnej w spowalnianiu procesów starzenia),  Rumianku (działający łagodząco i kojąco), NagietkaAralii MandżurskiejRóżańca GórskiegoProsa zwyczajnego
Maseczka zawiera także w składzie elastynę roślinną, która wygładza zmarszczki, regeneruje oraz poprawia witalność skóry, a także jest pomocna w  przeciwdziałaniu  szkodliwemu oddziaływaniu czynników zewnętrznych.  Zalet jest jak widać, całkiem sporo:)
Maseczka nie jest zbyt gęsta, ma raczej taką pośrednią konsystencję, beżowo-różowawe zabarwienie i delikatny zapach. 
Co do zapewnień producenta, mogę się zgodzić właściwie ze wszystkimi, gdyż moja cera po zastosowaniu produktu była faktycznie jędrniejsza, nawilżona i wygładzona. Ciężko mi natomiast odnieść się do działania maski na spowolnienie procesów starzenia. No bo niby jak to zmierzyć?
Dlatego też, ponieważ maseczka moje oczekiwania i większość zapewnień producenta spełniła,  zamierzam  ufnie  wierzyć, iż jakieś tam działanie na procesy starzenia wywiera;)

A czy Wy stosowałyście jakieś maseczki, bądź inne produkty tej marki?:)

klik



97 komentarzy :

  1. Nie miałam nic ale po recenzji widzę że ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, śliczne opakowanie, zachęca do kupna, a tym bardziej jej recenzja. Ja też jestem w fazie poszukiwań maseczki, może skuszę się na tą skoro działa i daje efekty :)
    Fajnie, że u Ciebie się sprawdziła :)

    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam, ale jeszcze nie stosuję produktów anti-aging, choć chyba powinnam (mam 25 lat) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od dawna mam chęć na maskę detox z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zastanawiałam się przy zakupie nad tymi dwiema, ostatecznie wybrałam jednak tę, chociaż maseczkę detox pewnie też się kiedyś skuszę;)

      Usuń
    2. właśnie trudny wybór. ja na razie muszę zużywać :)

      Usuń
  5. Wygląda ładnie. Opakowanie i konsystencja zachęca do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie znam marki, ale opakowanie ładne jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja, ale marki nie znam ;/
    Obserwacja za obserwacje? Zapraszam do siebie! http://holdwind-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) chętnie przejrzę Twojego bloga:)

      Usuń
  9. opakowanie zachęca :D nie znam marki ale spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda naprawdę ciekawie ;) lubię maseczki, planuję maseczkować się 2 razy w tygodniu i chętnie przyjrzę się jej bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale działanie na pewno zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy ale mnie kuszą kremy do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z tej firmy... Zachęciłaś mnie. :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny blog <3 wpadnij do mnie ;D http://agrestaco6.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=7

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam :) Ogólnie mało kosmetyków używam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam :) Stosuję zwykłą maseczkę z U20 :)

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo, obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie stosowała maseczki ale zachęcasz do niej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie próbowałam,ale brzmi kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze tej maseczki, fajnie,że się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tylko glinki i ziołowe maseczki na trądzik:) Ale warto mieć takiego gotowca w kosmetyczce, by upiększyć się nawet, gdy lenistwo nie pozwala niczego przygotować:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam również glinkę ;)

      Usuń
    2. ja też się podpisuję, glinki uwielbiam;)

      Usuń
  22. wspanialy blog !!! :)

    zapraszam do mnie juz w krotce nowy post z Mediolanu :)

    http://secretofrotation.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  23. wspanialy blog !!! :)

    zapraszam do mnie juz w krotce nowy post z Mediolanu :)

    http://secretofrotation.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. wspanialy blog !!! :)

    zapraszam do mnie juz w krotce nowy post z Mediolanu :)

    http://secretofrotation.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy raz słyszę o tej firmie.
    Jeśli chodzi o maseczki to uwielbiam je i często stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki i nie stosowałam ich produktów, a maseczka wygląda na bardzo ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nic nie miałam tej marki, ale bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie miałam żadnych kosmetyków z tej firmy;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem jak Ty, ale ja lecę na ładne opakowania i pewnie gdyby ta maseczka była dostępna w każdej drogerii to na sto procent wylądowałaby w moim koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zdarza mi się, zdarza:P ale pracuję nad tym:P

      Usuń
  30. Ciekawa propozycja :) Nie miałam jeszcze przygody z tą marką :) Obawiam się, że ta opcja niekonieczna może być dla mnie dobra - bo rumianek często mnie podrażnia mocno..
    ALe te nazwy Cladonia Śnieżna, Aralia Mandżurska, Różaniec Górski - brzmią fascynująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś rzucił mi się w oczy w jakimś sklepie ekstrakt z Różańca Górskiego w butelce, był strasznie drogi, więc jak zobaczyłam go w tej maseczce, to mówię-biorę:P

      Usuń
    2. Wiesz, wrzuciałam sobie w google grafikę nazwy tych roślin :) tak mnie zaintrygowały:)

      Usuń
  31. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale jeśli kiedyś będę miała okazję, to zakupię tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przegladając którąś ze ston z tymi kosmetykami maseczki zwróciły moją uwagę. Bardzo chciałabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam nic tej firmy,ale produkt wydaje się być ciekawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro spełnia obietnice producenta to pozostaje żyć nadzieją, że spowalnia jednak te procesy starzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkiem ciekawa się wydaje, ja nawet nie miałam jeszcze żadnej tubkowej maseczki, zawsze jakoś te małe saszetki kupuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. cena nie jest taka tragiczna, szczególnie, że maseczki starczają nam na kilka razy:) i zdecydowanie wolę takie niż te w saszetkach. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale muszę się za nią rozejrzeć, nie chcę się zestarzeć! :D

    mi też się zdarzało, że np. wrzucałam notkę gdzie było kilka słów o nowościach kosmetycznych, a ktoś pisał świetna notka, bardzo dużo informacji itd, a ja sobie myślę, ... gdzie te informacje?! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. nie miałam jeszcze nic z tej firmy,ale uwielbiam maseczki do twarzy więc może się na nią skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooooo bardzo jestem jej ciekawa, nie miałam jeszcze przyjemności mieć jej na twarzy... trzeba nadrobić ;-D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Ciebie oraz Twoich czytelników do udziału w konkursie na moim blogu. Konkurs kończy się już dziś, liczba zgłoszeń nieduża, zatem szansa na zgarnięcie zestawu kosmetyków ogromna :-*

    OdpowiedzUsuń
  39. niestety jeszcze nic nie miałam z NS ;/ ale kiedyś w końcu coś zakupię

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, ale swoje pierwsze rosyjskie już mam i testuję, a są to szampony do włosów i paska do zębów :) Kiedyś przyjdzie czas na maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad pastą to sama się zastanawiałam, także z chęcią poczytam jak się sprawuje;)

      Usuń
  41. Bardzo podoba mi się tematyka Twojego bloga jak i sam jego wygląd :) . Na pewno będę zaglądać tutaj częściej a co za tym idzie obserwuję :) .

    Zapraszam również do siebie :

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj ;) będę bardzo wdzięczna :)

    Dodam jeszcze ,że na moim blogu trwa wielkie rozdanie ! :)
    Aż dwóch zwycięzców , atrakcyjne nagrody , proste zasady.

    Nagroda za 1 miejsce :

    Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    Nagroda za 2 miejsce :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    Za każdą obserwację i komentarz od razu się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. W sumie chciałabym się przekonać jak sprawowałaby się na mojej buźce ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie stosowałam dotąd tej maseczki, ale może czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna recenzja . Zapraszam do Nas : http://zopiniuj.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurcze !
    Cholercia, nie wiem czy jest jeszcze promocja : D muszę wypróbować ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupiłam w Skarbach Syberii, przesyłka była darmowa ( z tego co wiem, teraz też jest powyżej 60 zł) i wtedy był także rabat za polubienie na facebooku;)

      Usuń
  46. Jeszcze nie stosuję kosmetyków anty-aging, ale jak coś (tfu tfu) to spróbuję! ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  47. szkoda że nie podałąś skąłdu INCI ;).. ja nie ufam zapewnieniom producenta. Tej amseczki nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się wrzucić jurto;) ale skład moją naprawdę dobry, ja także nie ufam, ale sama sprawdziłam, dlatego mogę się z zapewnieniami producenta zgodzić:)

      Usuń
  48. Nigdy o niej nie słyszałam, ale brzmi fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Z tej marki jeszcze nic nie stosowałam,ale słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam tą firmę! teraz sobie kupiłam antycellulitowy balsam i działa cuda, niedługo będzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kuszą mnie maseczki NS, z czasem na pewno jakąś kupię, mają świetne składy ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Też słyszałam, że firma godna polecenia :) Na szczęście nie stosuje jeszcze tego typu maseczek :)


    Zapraszam do odwiedzin: www.kosmetycznaplaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeju jestem uzależniona od maseczek , a Ty tu pokazujesz kolejne cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz:P chyba dotknęło mnie to samo uzależnienie, co Ciebie;)

      Usuń
  54. Nie słyszałam o tej firmie ale maseczka fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, chociaż mam je na oku od jakiegoś czasu;) Po tej recenzji łatwiej będzie mi się zdecydować wreszcie na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. nie znam jeszcze niestety produktów tej firmy...ale coś czuję że czas najwyższy to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dużo słyszałam o tej firmie ale jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z Natura Siberica polecam kremy do twarzy :) jednak szampony odradzam :/

    OdpowiedzUsuń
  59. sama miałam idealnej maseczki szukać i jakoś nie wyszło :<

    OdpowiedzUsuń
  60. przykro,że nie masz w pobliżu Hebe, szkoda,że ma ich chociaż w połowie tyle co Rosmmanów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:) dobrze, że jest jeszcze stare dobre allegro:P zawsze coś czego nie mogę dostać w drogerii, poszukuję właśnie tam:)

      Usuń
    2. dokładnie,dobrze,że allegro jest :) ja często zamawiam maski z Kallosa, bo jest o wiele więszy wybór niż w Hebe lub hurtowniach fryzjerskich :)

      Usuń
  61. Ostatnio powoli zakochuje sie w maseczkach do twarzy :) Właśnie poszukuje czegoś nawilżającego

    Nominowałam cie do Libster Blog Award :) Zapraszam do zabawy :) Więcej info tu http://totaletonmess.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie idealna maseczką jak na razie jest Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeszcze nie miałam maseczki z tej marki, ale... wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie miałam jeszcze tego szczęście żeby uzywać jakiegokolwiek kosmetyku do twarzy z tej firmy, ale po samym opakowaniu i składzie to bym kupiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Pierwszy raz widzę kosmetyk tej firmy :)
    Lubię jak maseczka nawilża skórę :)

    Również obserwuję :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Z przyjemnoscia bym sie skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nigdy nie używałam, ale widzę, że produkt godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie widziałam jeszcze tej maseczki :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty