.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Uwaga, uwaga - wyniki rozdania!;)

Witajcie:) Pewnie nie możecie doczekać się wyników rozdania:P ja także;) ale zanim ogłoszę zwyciężczynię, chciałabym podziękować Wam za tyle ciepłych słów i pięknych życzeń:) Jest mi naprawdę bardzo, bardzo miło. Jesteście wspaniałe:) Tak właściwie, jakby się nad tym zastanowić, to nigdy nie dostałam tyle życzeń jednego dnia :P Jeszcze raz dziękuję;) 
Odpowiadając na Wasze pytanie odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej na studia, wyników jeszcze nie mam, ale jestem dobrej myśli:)

A teraz, przechodząc do rozdania, do udziału w nim zgłosiło się 141 osób. To bardzo dużo, nie spodziewałam się, aż takiej liczby zgłoszeń. Spisanie ich wszystkich troszkę mi zajęło, ale nie przedłużając zbytnio....


A więc, szczęściarą, którą wylosowała moja ręka jest......

MartynaL


Martyno, bardzo Ci gratuluję!;) czekam na dres do wysyłki do piątku do godziny 23:59:) mam nadzieję, że się odezwiesz:)  Jeszcze raz gratuluję, a wszystkim osobom dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu. Na pewno będzie kolejne!;) 


60 komentarzy :

  1. i tym razem się nie udało ;P
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej, bo super produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę!!Dawno mi się tak nie poszczęściło:)
    Już Ci wysyłam adres^^:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze.. A takie fajne nagrody.. Gratulacje dla wygranej!

    OdpowiedzUsuń

  5. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Paola I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC and bloglovin.
    Let me know I will follow you back!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty