.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Wszyscy mają coś z Balei, mam i ja, czyli żel pod prysznic o zapachu wiśni:)

Post z tych krótszych, gdyż nie ma się zbytnio o czym rozpisywać, po prostu produkt na 5;) Na wielu Waszych blogach od jakiegoś już czasu czytam mnóstwo pochlebnych opinii na temat produktów marki Balea. Bardzo chciałam je wypróbować już jakiś czas temu, ale niestety aby je dostać, muszę skorzystać z allegro, bowiem nie mam innej sposobności, aby produkty tej marki zakupić. Wybrałam więc sprzedawcę i produkty, które mnie najbardziej interesują no i zamówienie poszło:) Pierwszymi produktami, które zaczęłam testować, była maseczka z papają ( ta, która się u mnie się nie sprawdziła ) oraz tytułowy żel pod prysznic o zapachu słodkich, dojrzałych wiśni
Żel przypadł mi do gustu baaardzo:) najpierw zapach, pachnie dosłownie, wypisz wymaluj, jak prawdziwe wiśnie! Czytając dużo pochlebnych opinii na temat zapachów produktów z Balei, byłam ogromnie ciekawa, czy ten zapach wiśni będzie taki "prawdziwy", nie chemiczny, no i muszę powiedzieć, że jestem pod wielkim wrażeniem:) 
Produkt moim zdaniem, jest świetny, spełnia moje oczekiwania. Pięknie pachnie, cudownie się pieni i nie wysusza skóry.  Jedynym minusem, jak dla mnie jest jego dostępność. Nie wiem jak wygląda on cenowo w drogeriach DM, natomiast wiadomo, kupując na allegro muszę za tą przesyłkę dopłacić. Jednak ( tak jak wiele z Was:) kupując produkty z Balei, zamówiłam kilka sztuk przez co jakoś ta przesyłka się rozłożyła:) Ogólnie jestem bardzo zadowolona, no i nie zawiodłam się sugerując się Waszymi opiniami:)

Cena na  allegro ( bez przesyłki ) - 6,95 zł 
Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Parfum, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolmer, Sodium Lactate, Sorbitol, Urea, Potassium Sorbate, Tetrasodium Dicarboxymethyl Glutamate, Citric Acid, Sodium Chloride, Benzyl Salicylate, Linalool, CI 16255. 

Nie ukrywam, że opakowanie również ogromnie mi się podoba, nie dość, że w optymistycznych kolorach, to jeszcze z kotem, a koty uwielbiam:p 

81 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. oo to ja myślałam, ze tylko ja tak do tyłu z tą marką jestem:p

      Usuń
    2. Też niestety nie mam, a mam tylko 30 km do Frankfurtu ;/

      Usuń
  2. jeszcze ja nic nie miałam,ale chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj. Tyle się czyta o tej marce, że chyba sama się na nie skuszę. Uwielbiam jak żel pod prysznic/płyn do kąpieli ma intensywny owocowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, akurat na jesień takie zapachy są wyjątkowo fajne, energetyzujące i optymistyczne:)

      Usuń
  4. gdyby nie to, że zabrałam się za oszczędzanie - kupiłabym kilka takich perełek na Allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jeszcze nic od nich nie miałam, ale w najbliższym czasie planuję zrobić duże zamówienie :) Ten żel również mam na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie to, że takie mydła mnie podrażniają i gdyby nie fakt, że jak głupia obkupiłam się w mydła Oryginal Source gdy były w promocji (też podrażniają, ale zapach mimo wszystko zwyciężył), to bym wrzuciła je do koszyka będąc na zakupach :) Pamiętam, kiedyś wypuścili zapach banana z czekoladą - cuuuudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśnia, banan z czekoladą... jejusiu teraz to już na bank kupię po skończeniu kosteczki :-D

      Usuń
  7. ale świetny zapach :) i opakowanie bardzo mi się podoba , takie wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te opakowania z edycji limitowanej, ja kupę taki balsam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to nie wiedziałam, że jest jeszcze balsam! zaraz go poszukam na allegro:D

      Usuń
  9. ja też nic nie miałam , ale chyba się skuszę, same pozytywne opinie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat tego produktu jeszcze nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  11. wiśnia brzmi kusząco ^^ co do Ciebie zaglądam, to zaraz mnie nachodzi, żeby sobie coś kupić, ajć.
    na szczęście Balea jest w przystępnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im sorry:P ale cieszę się, że recenzje się podobają;)

      Usuń
    2. hahaha :) no wybaczam.
      recenzje bardzo mi się podobają, zawsze wracam do Ciebie po więcej :)

      Usuń
  12. A ja nie mam jeszcze nic, ale chcę mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tytuł notki mi się nie podoba i po części mnie dołuje, bo ja nie miałam jeszcze nic z Balei ;p hahah Opakowanie jest rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo a ja myślałam, że do tej pory byłam jedyna:p a tu proszę:p

      Usuń
  14. ja też jeszcze nie miałam okazji mieć nic z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. no proszę proszę, wszędzie kuszą marką Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo chciałabym go wypróbować, ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampon i odzywka z tej firmy trafily w moje ręce, jednak czekają na swoją kolej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się zastanawiałam nad szamponem, ale niedawno kupiłam facelle, którym myję także włosy, no i genialne po nim są, więc szampon z Balei sobie poczeka:)

      Usuń
  18. Ja też nie mam :) Zazdroszczę możliwości wypróbowania tego żelu. U mnie systuacja z dostępnością jest taka sama, tymczasem posty na blogach kuszą i zachęcają do wypróbowania :) Zastanawiam się od dłuższego czasu nad zakupem na allegro, bądź wycieczką do naszych sąsiadów i drogerii DM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli wybierasz więcej produktów i przesyłka się rozkłada, to w sumie uważam że warto, tym bardziej, ze jakościowo produkty są naprawdę fajne;)

      Usuń
  19. bo ta firma jest świetna <3 wyobrażam sobie jak Twój żel musi pięknie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm wiśniowy zapaszek jak najbardziej dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio dorwałam taki mały sklepik z niemiecką chemią i również skusiłam się na ten żel, oczywiście przez wzgląd na zapach, jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham zapach wiśni ;) Ogólnie bardzo mi się podobają Baleowe opakowania ;) Są takie kolorowe i wesołe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda opakowania i zapachy mają genialne:)

      Usuń
  23. Właśnie, bez sensu, że tylko przez allegro można zakupić : (( a też bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nic nie miałam z Balea, ale z chęcią bym wypróbowała, wszyscy wokół tak kuszą tymi kosmetykami :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. duzo slyszalam o tej firmie ale nie mialam jeszcze z niej kosmetykow, a kusza mnie co raz bardziej :). Odpisalam Ci na komentarz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie ładne kolorowe opakowanie :)
    Nie widziałam jeszcze tego produktu.

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze go nie miałam, ale uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Puzzle kupiłam w Lidlu, były w promocji za 10 zł, więc się długo nie zastanawiałam czy brać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O cieszę się, że w końcu się skusiłaś, bo na prawdę warto. Mnie te kosmetyki czarują zapachami, kolorami no i ta szata graficzna jest taka, że od samego patrzeniaa je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nic z firmy Balea nie miałam, ale coś czuję, że to się lada moment zmieni, bo strasznie kuszą te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego każdy ma coś z Balei, tylko nie ja? :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję kiedyś poznać produkty Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałam kupić, ale niestety nie było go podczas mojej wizyty w DM. Cieszę się, że jest wart uwagi i że nie pochodzi z edycji limitowanej, czyli jest jeszcze dla mnie szansa :P Jak na polskie przebitki, to nie zapłaciłaś dużo;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Opakowanie ma faktycznie świetne;D Uwielbiam zapach wiśni w kosmetykach, więc na pewno by mi się spodobał;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z Balei ciągle nic nie miałam, a wszyscy tak chwalą te zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jeszcze nie mam. JESZCZE :D w tym miesiacu to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja także jeszcze nie mam nic ! mam nadzieje, że to się wkrótce zmieni ! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jeszcze nie miałam balei. Ale straszny boom się teraz zrobił na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, są po prostu dobre, nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć;)

      Usuń
  39. A ja nie mam nic z Balei i chyba nie chcę:P Za dużo tego wszędzie i mi zbrzydło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana, jakbyś spróbowała, to zmieniłabyś zdanie:P zresztą oferta jest tak szeroka, ze spokojnie można znaleźć produkty, których jeszcze nikt nie miał;)

      Usuń
  40. Tego jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię kosmetyki z Balei

    OdpowiedzUsuń
  41. musi przecudownie pachnieć ;) ja z balei mam wersje truskawkową i borówkową i powiem ci, że zapachy mają przecudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak wykończę moją kostkę pod prysznic z pewnością sama wypróbuję :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  43. nie każdy nie każdy ja planuję ich zakup a kusza mnie strasznie te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero co kupiłam, a już się za nowymi rozglądam:p

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. dziękuję ( jeśli to nie komentarz- kopij, wklej) ;)

      Usuń
  45. jeszcze nigdy nie miałam nic od balei :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam kosmetyki z balei ! Zele maja swietne!
    Zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  47. No to mnie zaskoczyłaś bo takiego żelu jeszcze nie widziałam :D Opakowanie ma boskie! A utrzymuje się zapach na skórze? Czy tak jest jak ze słynnymi żelami z ORYGINAL SOURCE?
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. nie wiem czemu ale mnie te kosmetyki nie kuszą:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Opakowanie śliczne.:) Szkoda, że te kosmetyki są tak trudno dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  50. Szkoda, ze nie ma ich w drogeriach... na allegro coś ostatnio nie lubię zamawiać, wolę iść do sklepu i kupić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty