.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Krem oraz serum marki Barwa z serii Siarkowa Moc, czyli coś, co naprawdę działa:)

Dzisiejszy post będzie dotyczył na pewno większości z Was znanego kremu marki BARWA z serii Siarkowa Moc. Przyznaję szczerze, że do tego kremu miałam mieszane uczucia. Nie wszystko co KWC się u mnie po prostu sprawdziło i dlatego rzadko sugeruję się tego typu opiniami. Wszystko zmieniło się ostatnimi czasy, kiedy to udało mi się wygrać rozdanie organizowane przez Nikę88 z bloga one-more-dress.blogspot.com, w którym do wygrania był właśnie ten krem i do tego serum z tej samej serii, o którego istnieniu nie miałam do tej pory pojęcia:p 

No więc mam krem, serum i mieszane uczucia, ale próbuję i efekt tego taki, że muszę publicznie Nice podziękować, bo pewnie gdyby nie ona, to najnormalniej w świecie nigdy bym tego kremu nie kupiła i nie przekonała się na własnej skórze ( dosłownie:p) o tym,  że krem działa na mnie cudownie! :) dzięki kochana, jeszcze raz:).
Mam cerę tłustą, z tendencją do wyskakiwania niespodzianek, po używaniu olejków skóra wygląda o niebo lepiej, ale nadal się świeci, choć nie tak bardzo, jak kiedyś. No ale jestem już tak blisko stanu skóry, który by mnie satysfakcjonował, więc nadal szukam czegoś, co nie zapycha porów i do tego pięknie matuje. Ten krem jest właśnie takim małym cudeńkiem i choć nie stosuje go pod makijaż ( konsystencja jest zbyt "tępawa" ) to stosowany na noc kondycjonuje skórę tak, że następnego dnia faktycznie przetłuszczanie się twarzy jest zniwelowane. 
Krem zawiera siarkę, która działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybicznie, zmniejsza również wydzielanie sebum. Mamy także krzemian glinowo-magnezowy, nadający skórze pudrowy wygląd, tlenek cynku (działający ściągająco i antyseptycznie), alantoinę (która świetnie łagodzi i nawilża) oraz masło shea. 
Składniki: Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Olivate, C12-15 Alkyl Benzoate, Magnesium Aluminum Silicate, Sorbitan Olivate, Hydrogenated Olive Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Zinc Oxide, Olea Europaea Fruit Oil, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Allantoin, Sulfur, Vaccinium Myrtillus Extract, Saccharum Officinarum Extract, Citrus Aurantium Dulcis Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Acer Saccharinum Extract, PEG-30 Castor Oil, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Parfum, Citral, Limonene, Linalool. 

Dokładnej ceny nie znam, ale z tego co czytałam, jest rozsądna:)
Pojemność: 50 ml
Przejdźmy do serum. Serum nie pachnie już tak pięknie jak krem, oj nie:p Miałam kiedyś szampon z siarką, pachniał ohydnie, to serum pachnie podobnie, choć mniej intensywnie, no i zapach czuć tylko w momencie bezpośredniego wąchania tubki, na twarzy się nie utrzymuje, także spokojnie:p 

Serum mogłam już stosować po makijaż, dlatego wszelkie niedoskonałości i wypryski goiły się o wiele szybciej ( choć przyznam, ze stosowanie serum i kremu w duecie, nie jest koniecznie, bo sam krem bardzo redukuje powstawanie wyprysków). No chyba, ze ktoś ma większe problemy z trądzikiem, wtedy taki zmasowany atak na pewno się przyda:). Serum także zawiera siarkę, do tego kwas salicylowy, który działa przeciwzapalnie i złuszczająco oraz coś, co nazywa się naturalnym bioselektywnym oligosacharydem (jakiś cukier?:p) który ogranicza rozwój niepożądanych mikroorganizmów, oraz stymuluje przywrócenie naturalnej flory bakteryjnej. 
Składniki: Aqua, Alcohol Denat., Hydroxyethylcellulose, PEG-30 Castor Oil, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Sulfur, Vaccinium Myrtillus Extract, Saccharum Officinarum Extract, Citrus Aurantium Dulcis Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Acer Saccharinum Extract, Salicylic Acid, Imidazolidinyl Urea.

Pojemność:15 ml


Mogę szczerze polecić osobom, które zmagają się z tłustą i skłonną do wyprysków cerą zarówno krem, jak i serum:) Są świetne i na pewno zagoszczą w mojej kosmetyczce na dłużej:) 

73 komentarze :

  1. muszę się w końcu na niego zdecydować. taki krem powinien być w kobiecej kosmetyczce. to serum również ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie miałam pojęcia o istnieniu serum, a o kremie słyszałam już wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serum jest dobre, ale nie tak jak krem, ten wymiata:)

      Usuń
  3. u mnie ten krem zdziałał... cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałm wiele miesięcy tego kremu, i byłam BARDZO zadowolona. Wypryski mniej wyskakiwały, a co najważniejsze świetnie matował cere na wielee godzin. Lecz z czasem strasznie przesuszył moją skórę, i musiałam wiele miesięcy walczyć aby doprowadzić ją z powrotem do dobrego stanu. Wiec mam takie mieszane odczucia co do tego kremu ;) Jest dobry, ale trzeba uważać, żeby z nim sobie nie przedobrzyć ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, bo ja jestem dopiero po pierwszym opakowaniu, póki co jest okej, ale będę miała na uwadze, ze przy drugim opakowaniu może być różnie, albo moja cera w ogóle tak nie zareaguje (mam nadzieję:)

      Usuń
  5. Używała kiedyś kremik, bardzo dobrze na mnie działał, ale w trakcie drugiego opakowania skóra jakby się do niego przyzwyczaiła i nie reagowała tak fajnie jak dawniej. Zmieniłam na inny, potem do niego wróciłam i znów nie ma szału :( Nie wiem co się stało, ale było mi szkoda, bo myślałam, że znalazłam coś fajnie matującego i zapobiegającego moim wypryskom :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle myślałam, że kiedyś te kremy miały inne składy...bo czytałam jakąś starą recenzję i w kremie było sporo parbenów, teraz nie ma ich wcale, więc coś tam chyba w składzie zmienili, mam nadzieję, ze na lepsze:)

      Usuń
  6. mnie ich serum nie przekonało:/ leży prawie nie używane...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. jak dla mnie nie jest złe, ale krem jest lepszy:)

      Usuń
  8. Krem rzeczywiście dobrze matuje, ale niestety mnie po jakimś czasie zaczął zapychać i przesuszać skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam również takie opinie, będę uważam, co by nie przedobrzyć...:)

      Usuń
  9. no nie, zaciekawiłaś mnie tym kremem i teraz będę musiała wybierać spośród 4: ziajki, soraya, lirene no i ten.
    koleżanka miała kiedyś ich siarkową maseczkę i była bardzo zadowolona, ładnie oczyszczała a wręcz wypalała jej syfki,krostki i wszystkie skórne niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczkę też mam:D była w puli wygranej, jednak jej jeszcze nie stosowałam, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza:)

      Usuń
  10. Właśnie zaczynam testować ten krem. Pierwsze wrażenie jest dobre. Mam nadzieję że dalej będzie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zdobyć próbkę tego kremu, żeby się przekonać czy u mnie by się sprawdził. Mam cerę mieszaną i obawiam się, że mógłby ją podrażnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele dobrego o kremie słyszałam a serum pierwsze widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam wiele pozytywów na temat tego kremu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też, dlatego najpierw zapaliła mi się czerwona lampka:P a potem sama wpadłam i teraz się zachwycam:p

      Usuń
  14. Cieszę się że jesteś zadowolona zwłaszcza z kremu, bo jest on naprawdę dobry. Sama też bardzo go lubię, matuje na długo buźkę. Dziękuję za recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję kochana za możliwość jego przetestowania:)

      Usuń
  15. krem moze byc, ale uzywalam serum tez i kompletnie sie nie sprawdzilo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem jest niezłe, ale krem jest jednak lepszy:)

      Usuń
  16. mam ten krem i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam krem i mydło z tej serii i jestem ich wielką fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że jest też mydło:p w takim razie muszą je mieć:D

      Usuń
  18. Sama używałam z tej serii paru kosmetyków i byłam bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ile pozytywnych opinii ,chyba się skusimy ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam krem i tonik, sprawdziły mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to ja nawet nie wiedziałam, że jest tonik:p

      Usuń
  21. Poleciałam dzisiaj i kupiłam, jak mi nie pomoże na moją biedną cerę, to ja już nie wiem czym się smarować! :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam problemu z wypryskami, bardziej z przebarwieniami na twarzy. Jednak jak czytam recenzje produktów tej linii to w większości są pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Tobie kochana to zazdroszczę tej pięknej, śniadej cery, moja to koszmar:(

      Usuń
  23. nie znamy produktów tej marki, serum by się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam produktów tej firmy ale czytałam same dobre recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, zwłaszcza na temat kremu jest wiele pochlebnych opinii:)

      Usuń
  25. krem miałam i go lubiłam, jednak nie zachwycił mnie na tyle, bym została przy nim na więcej niż 1 opakowanie, chociaż kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten krem! ; )
    Fajnie sprawdzał się w chłodniejszych miesiącach roku, bo wraz z przyjściem ciepła i upałów dosłownie ze mnie spływał ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tak być, nie miałam jeszcze okazji używać go w cieplejsze dni,ale z pewnością się o tym za jakiś czas przekonam:)

      Usuń
  27. Kompletnie zapomniałam o siarce ;(
    Na pewno kupię to serum, bo czasem wyskoczy mi jakaś "niespodzianka" ;/
    pozdrawiam i dziękuję za recenzję ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie są przeznaczone do mojej cery, ale dużo dobrego o nich czytałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. dziękuję:) jednak Ty masz decydowanie piękniejszy, żałuję, ze nie mogę Ci tego napisać, przez to głupie google+:/

      Usuń
  30. Ja mam taką właśnie cerę, ale u mnie nic nie sprawdza się lepiej niż właśnie rezygnacja z kosmetyków tego typu i ultra-łagodne traktowanie skóry.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A u mnie ta seria się nie sprawdza..

    OdpowiedzUsuń
  33. nie wiem czy takie kremy są do cery suchej... ale serum chętnie bym wypróbowała na wypryski, aby szybciej się wygoiły :) Koszt jego to ok. 9 zł, więc nie jest źle :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za informację:) faktycznie, jak na serum, nie jest źle:) myślę, że miejscowo na krostki, będzie dobre też dla skóry suchej:)

      Usuń
  34. Kremem jestem zachwycona :D Sprawdza się u mnie rewelacyjnie.
    Serum nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem jest lepszy, ale serum też się przydaje, także polecam:)

      Usuń
  35. Ale się cieszę że wytestowałaś ten produkt!
    Już od dawna zastanawiałam się nad jego zakupem!
    Dzięki Twojej profesjonalnej recenzji już wiem jaką podejmę decyzję!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, ze tak uważasz:) ma nadzieję, że jeśli zdecydujesz się na zakup, będzie zadowolona:)
      również pozdrawiam i "do zobaczenia" w blogosferze;)

      Usuń
  36. great blog!!!! let me know uf you want to follow each other on gfc and facebook!!! I always follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie spotkałam się jeszcze z ta firma ;)

    http://madeleinelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak polecić, ja się nie zawiodłam;) teraz poluje na tonik:D

      Usuń
  38. Nice products!! Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. mam próbkę tego kremu i faktycznie jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na to serum bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty