.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Gwiazdkowy prezent mojej mamy, czyli o twórczości MOMY słów kilka:)

Witajcie:) Dziś jak widać  nie będzie kosmetycznie. Postanowiłam, w oczekiwaniu na Pasterkę, napisać co nieco o prezencie, który razem z bliskimi sprawiliśmy na tegoroczną Gwiazdkę mojej mamie. Ponieważ pan Mikołaj już nas odwiedził, mama prezent otrzymała, bardzo jej się zresztą spodobał:p mogę wrzucić zdjęcia i napisać krótką notkę:)
W tym roku postawiliśmy na biżuterię. Właściwie niecały miesiąc wcześniej zamówiłam sobie bransoletkę z burgundowych Agatów u pani Moniki
Twórczość i sam profil Momy obserwuję już od dawna, jednak dopiero niedawno w ramach samonagrodzenia się za stresy w pracy:p (każdy pretekst jest dobry:) postanowiłam zamówić właśnie tę konkretną (na zdjęciu od prawej) biżuterię z Agatów z zawieszką w kształcie róży. Gdy przyszła totalnie mnie zauroczyła, a tak po prawdzie to nie tylko mnie bo właśnie moją mamę też, stąd pomysł na gwiazdkowy prezent:) 
Kamienie mają 10 milimetrów, są idealnie oszlifowane. Agaty są niesamowite, właściwie bransoletka z nich wykonana zadziwia mnie każdego dnia- w zależności od intensywności i kąta padania światła, kamienie mają inną barwę, raz jest to ciemne wino, raz bordo, innym razem fiolet, róż i czerwień. Starałam się oddać to na zdjęciach jednak nie udało się mi to tak dobrze, jak bym tego chciała. Musicie więc wierzyć mi na słowo:)
No ale teraz o prezencie dla mojej mamy, czyli bransoletce po lewej:) Wykonana jest z kamieni zwanych Lepidolity w kolorze GRAPE. Do tego zawieszkę w kształcie ażurowej mandali tworzy pozłacane srebro. Przyznam szczerze, że nigdy o tych kamieniach nie słyszałam, ale zachwyciło mnie w nich to, że wyglądają jak rozgwieżdżone niebo, galaktyka, nie wiem jak to opisać, ale są naprawdę wyjątkowe. 

Poniżej,bransoletka z Agatów Burgundowych, 10mm, złote hematyty + zawieszka pozłacana ROSE:
Poniżej, bransoletka z Lepidolitów w kolorze GRAPE,  10mm, hematyt złoty + ażurowa Mandala Flower, pozłacane srebro p.925:
Jak widać na jednym z powyższych zdjęć, bransoletka przyszła do mnie w pięknej torebce z uroczą wpisującą się w klimat świąt, kokardką:) Wszystko było bardzo estetycznie i bezpiecznie zapakowane.
Jestem wprost zauroczona twórczością pani Moniki, jej pomysłami i kreatywnością. To na pewno nie jest moja ostatnia zdobycz z jej kolekcji:p zapewne mojej mamy też nie:) 
Jeśli któraś z Was chciałaby obejrzeć więcej dzieł Momy, możecie je obejrzeć o tutaj. Ja z ogromną ciekawością oglądam proponowane przez autorkę nowości i świetne połączenia kolorystyczne. Naprawdę coś wspaniałego, do tego ten wyraz twarzy gdy mama ujrzała swój prezent, no nie da się tego opisać:) 
Życzę Wam udanych Świąt no i mam nadzieję, że Mikołaj trafił z prezentami:p 



80 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję, ze Twoje także były udane;)

      Usuń
  2. wyjatkowy upominek :) moja mama by się ucieszyła, nawet bardzo. ja średnio przepadam za biżuterią. mogłabyś napisać jaki jest koszt takiego cudeńka, bo na fb nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat :(

    OdpowiedzUsuń
  3. generalnie zamówienie i pytania o cenę trzeba pisać w prywatnych wiadomościach, ja za tę z Agatów dałam 110 złotych, a za Lepidolity z mandalą 120, ale są naprawdę dobrej jakości i myślę, ze długą posłużą:) ja właśnie też nie lubię biżuterii, tzn. kolczyków, wisiorków itp. pierścionek czy bransoletkę jeszcze mogę założyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana, chciałam się po prostu zorientować jaki przedział cenowy :) zamówię mamie na styczeń, na pewno się jej spodoba, dawno nie miała żadnej ładnej biżuterii.

      Usuń
    2. na żywo są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach, naprawdę:)

      Usuń
  4. Śliczna ta bransoletka *.*

    http://olaa-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i taka ponadczasowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, jest genialna na co dzień i na większe wyjście, np. do jakiejś kreacji;)

      Usuń
  6. Genialny desing, a brazoletka cudna
    Blog(KLIK)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna! kurcze mogłam pomyslec o czymś takim dla mojej mamy, ale nic straconego w lutym ma urodziny także musze to sobie zaznaczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym takie nosiła :) Pytałaś o tło moich zdjęć. To tylko tapeta na pulpicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy pierwszej bransoletce widać jak pięknie zmienia barwy w zależności od padania promieni słonecznych, cudowny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jednak udało mi się to oddać na zdjęciu , super:p

      Usuń
  11. Ładna, ale ja wolę raczej delikatniejsze, mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej pory miałam takie samo podejście, minimum biżuterii, ale zdecydowałam, ze jednak spróbuję i nie mogę przestać jej nosić:p

      Usuń
  12. na pierwszy rzut oka myslalem ze to goti... ale to komplement bo ta bransoletka jest zajebista !!! I kolor i wykonanie mega w moim guscie :D

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te bransoletki, nie widziałam nigdy tak ładnych i w moich ulubionych kolorach czerwieni i złota. Super.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne są te bransoletki ;) na pewno staną sie jednymi z Twoich ulubionych ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda do swojej już się bardzo przywiązałam, jak jej nie zakładam to czuje że czegoś brakuje mi na ręce:)

      Usuń
  15. Fajne te bransoletki :D mojej też by się pewnie spodobały ;)
    Haha, ja kota nie posiadam, więc nie muszę się bać o lakiery [na zdjęciu widnieje kot koleżanki u której byłam podczas robienia zdjęć ;P].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha, myślałam, ze to Twój kocur:p mój tak prześmiesznie wygląda jak turla ten lakier, ze mu to wybaczam, grunt, ze żadnego nie rozbił:p

      Usuń
  16. Uwielbiam takie bransoletki na gumce, ta jest prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo elegancki i nietuzinkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna! mama na pewno się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny prezent! z pewnością była zadowolona!!:)))
    http://sandicious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I've the same problem sometimes, but I usually just force myself via it and revise later. Great luck!
    giochi onlines

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są . : ) i do tego to złotko . : )

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuje bardzo za życzenia, Tobie też życzę wszystkiego, przede wszystkim więcej czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne są :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Buła ze mnie straszna, otwieram kilka postów i mi się potem miesza :)
    Bransoletki są przepiękne. Jak dla mnie mogłyby być bez zawieszki, ale dalej jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie następną zamierzam zamówić bez zawieszki:) choć ta akurat jest okej, najbardziej denerwują mnie takie z ostrymi końcami, które non stop zaczepiają o ubranie

      Usuń
  26. Mała rzecz a cieszy, uwielbiam takie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Burgund to mój ulubiony kolor! jestem za jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo go lubię, do tego jest teraz mega modny!;)

      Usuń
  28. Bardzo fajny blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, na pewno do Ciebie zajrzę:)

      Usuń
  29. Przepiękne :) Cudeńka i pasują do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne bransoletki!
    Bardzo mi się podoba twój blog, obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa, z chęcią odwiedzę również Twój zakątek:)

      Usuń
  31. śliczne są te bransoletki :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią obejrzą twórczość Momy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładne bransoletki, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna. Wyjątkowy upominek. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. obie zawieszki są bardzo ładne i bransoletki, nie dziwię się, że mama się ucieszyła, agat to taki szlachetni kamień.

    OdpowiedzUsuń
  36. jest cudowna, tez chcę taką ;)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze mnóstwo innych, do wyboru do koloru;)

      Usuń
  37. Cudne bransoletki:-) całkiem w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że z Twoimi pięknymi paznokciami komponowały by się cudownie!:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty