.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Spotkanie Warszawskich Blogerek Kosmetycznych 14.12.2013r- relacja:)

Dziś chciałabym opowiedzieć co nieco o sobotnim spotkaniu warszawskich blogerek, na którym miałam przyjemność być:) Spotkanie odbyło się w knajpie o wdzięcznej nazwie Pochwała Niekonsekwencji i od razu muszę dodać, że to miejsce mnie totalnie zauroczyło. Znajdziecie tam wszystko co potrzeba- klimat, fajną obsługę no i dobre jedzonko (podobno napoje alkoholowe też mają świetne:). Przepadłam pijąć ich koktajl piernikowo-lodowy, no i mimo, iż mam do tego miejsca przeokrutnie daleko, to na pewno jeszcze tam kiedyś tam wrócę:) 
Pochwała Niekonsekwencji
Poniżej mała próbka umiejętności pana/pani kucharza/kucharki :p genialna tarta szpinakowa, wierzcie mi na słowo-była pyszna:)
Niżej Pan Piotr ze Świata Zapachów, swoją drogą świetny człowiek:p Wszystko profesjonalnie opisał, opowiedział o swoich ulubionych zapachach, o tym jak działa polityka Yankee Candle oraz o najbardziej "chodliwych" zapachach. Powiem szczerze, że słuchałam z zaciekawieniem, mimo że markę znam, dzięki woskom głównie, to pierwszy raz miałam okazję trzymać w rękach słój ze świecą (są ogromne:p). Pan Piotr sprawił nam ogromną niespodziankę zabierając ze sobą najnowszą-wiosenną kolekcję Yankee. Zapachy są świetne, już teraz mogę powiedzieć, ze najbardziej do gustu przypadł mi zapach kwiatu Hibiskusa, jest naprawdę piękny!

Zapachy przyniesione przez Pana Piotra- Movie Night totalnie mnie zadziwił, no wypisz wymaluj słodki popcorn, od razu się człowiekowi humor poprawia:p nie mam pojęcia jak świecie i woski Yankee są robione, że w tak idealny, niechemiczny sposób oddają zapachy,to po prostu majstersztyk:) Zapach mmm, Bacon! zadziwił chyba wszystkie dziewczyny:p swoją drogą pachniał dokładnie tak, jak smażony bekon:p
Odwiedziła nas także Pani Dagna, mimo ogromu pracy i zabiegania, znalazła chwilę żeby powiedzieć nam dużo ciekawych rzeczy na temat marki Soraya. Najbardziej zaciekawiła mnie linia z małocząsteczkowym kwasem hialuronowym, nie miałam pojęcia że takowa istnieje, a kosmetyki z tym składnikiem bardzo sobie cenię. Pani Dagna dużo czasu poświęciła również na omówienie produktów wchodzących w skład linii So Pretty! Kosmetyki z tej linii od dawno przyciągają moje oko ze sklepowych półek, opakowania są po prostu śliczne, jak się przekonałam, zapachy również:)
Odwiedzili nas również  Panowie z Carmex, co bardzo mnie ucieszyło, gdyż jestem ogromną fanką tej marki. Ich produkty bardzo fajnie się u mnie sprawdzają.
Przypinki trzymaliśmy od Przypinka.pl były śliczne i na pewno będę stanowiły świetną pamiątkę przez jeszcze długi długi czas:)

A to lista sponsorów, którzy włożyli swój wkład w to, aby spotkanie było jeszcze przyjemniejsze:)
Na koniec właściwie najważniejsze- dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna, za miło spędzony czas. Największe podziękowania należą się Oli za ogrom czasu poświęconego na organizację spotkania, za włożony wysiłek i troskę, aby każda z nas wyszła z tego spotkania z uśmiechem na twarzy, no i żeby był to dla nas po prostu mile spędzony czas:) 
Dla mnie udany był jak najbardziej, zobaczyłam buźki dziewczyn, z którymi znam się tylko z blogosfery, a udało się poznać również takie, których wcześniej totalnie nie znałam, a które okazały się być świetnymi babkami:)
Joko i Magiclovv są jeszcze piękniejsze na żywo niż na zdjęciach, Szarona to niesamowita, zarażająca śmiechem optymistka:p Marta to świetna osoba, z którą można pogadać o wielu rzeczach, Marika, której wcześniej nie znałam okazała się być fajną towarzyszką podróży, umilając mi właściwie 3/4 drogi powrotnej do domu:) Kotek-Pstrotek, której bloga też czytam od jakiegoś czasu również okazała się być fajną dziewczyną, no i Frambuesa, jakie ona ma cudne włosy! przepadłam totalnie:p Miło mi było spotkać  również resztę dziewczyn, które poznałam dopiero na spotkaniu, teraz nadrabiam zaległości w Waszych blogach;) Nie ze wszystkimi miałam okazję porozmawiać, ale mam nadzieję, że uda nam się jeszcze poznać trochę lepiej:) 

59 komentarzy :

  1. ale Wam fajnie :) swietne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również dziękuję ;) dzięki Tobie szybciutko i bezpiecznie wróciłam do domu ;) hehe. Mam nadzieję, że jeszcze będziemy miały okazję się spotkać ;) w sumie nie daleko mamy do siebie :P

    Ściskam ;):*

    P.S a mnie nie podlinkowałaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również mam taką nadzieję;) oo a wiesz czemu:p przyznam się, brałam listę osób od Ciebie, a Ty nie miałaś swojego bloga wpisanego:p już się poprawiam:p

      Usuń
    2. hehe tak myślałam ;))) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Co więcej mogę napisać? Dziękuje i do następmego :* ! Bardzoi żałuję, że sala i brak mobilności, wynikający z ciasnoty uniemożliwiły nam lepsze poznanie się, trzeba koniecznie to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +to był Pan kucharz, można nawet by zaśmiać się, że Pan gospoś haha

      Usuń
    2. oo dobrze wiedzieć, ale ma chłopak talent:D

      Usuń
  4. O krucze, no nie wierze, że znalazłam w tym poście i siebie :D Dzięęęęękuje :* Powiem Ci szczerze, że nienawidzę swoich włosów i mam z nimi tyle problemów, że lepiej nie mówić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no aż nie wierzę, jak z takim cudem można mieć problemy?:(

      Usuń
    2. Haha, można można ! :P Szczególnie rano ^^

      Usuń
  5. Świetna relacja!! :)
    jeszcze czeka to mnie hehe ale na pewno nie zrobie tego lepiej niz TY :D hehe
    naprawde super wszystko opisałaś:))
    Masz racje spotkanie przebiegło bardzo miło:)) Cieszę się że mogłam na nim być :)
    Ps. dziękuje za miłe słowa na końcu !:)))
    Buziakii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ nie ma za co, sama prawda:) a co do relacji, to dziękuję bardzo:) również bardzo się cieszę, że udało mi się na nie załapać;)

      Usuń
  6. super, że spotkanie się udało ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że było fajnie. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że kiedyś też będę uczestniczyć w takim spotkaniu :) Fajnie, że tak Wam się to udało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również mam taką nadzieję, uwielbiam Twoje makijażowe propozycje, myślę, że mogłabym się od Ciebie wiele nauczyć, u mnie ta sfera kuleje:p

      Usuń
  9. super spotkanie :0 ale tej bekonowej świeczki chyba bym nie chciała wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne spotkanie! Może też kiedyś będę w takim uczestniczyć :) Bekon wąchałam, ale bym go nie chciała palić w domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chyba non stop głodna chodziła gdybym go u siebie miała:p

      Usuń
  11. Świetnie wszystko opisałaś :) Heheh zapach popcornu rzeczywiście niesamowity ;) Najważniejsze,że wyszłaś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że spotkanie się udało, słyszałam o kilku nieprzyjemnościach, ale najważniejsze, że udało Wam się spędzić mile czas :))
    świetne upominki, no i te przypinki z imionami , super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie nie zagłębiając się w szczegóły, było naprawdę okej;)

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę na takim spotkaniu ;) zazdroszczę ;)*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oł ależ komplement dostałam, bardzo mi miło, podniosłaś moje ego nieźle :) Ja oczywiście żałuję, że nie porozmawiałam ze wszystkimi tak jakbym chciała, ale uważam, że było bardzo miło i przyjemnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj z tą optymistką to bym nie przesadzała :P częściej jestem zdołowana, lub jak w wypadku spotkania podniecona xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć takiego spotkania, miło, że się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że spotkanie udane :) super..

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. oj tak woski to był główny punkt wieczoru:)

      Usuń
  19. Takie spotkania to ogromna frajda :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki kochana :* Ciebie również było niezwykle miło poznać :) przynajmniej nie siedziałam sama przez godzinę :) z Tobą czas jakoś tak szybciej zleciał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie byłyśmy na początku trochę nie pewne, co gdzie i jak, ale razem to zawsze raźniej:p

      Usuń
  21. Super, że spotkanie się udało :) Zazdroszczę wosków z wiosennej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka naprawdę wpadło mi w oko, choć za woskami kwiatowymi przepadam raczej średnio, ale Hibiskus pachniał pięknie:)

      Usuń
  22. woski dane jak ciasteczka " czesrtujcie się " :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no mniej więcej tak to właśnie wyglądało;)

      Usuń
  23. Ale fajnie! Ja też chcę na takie spotkanie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. z chęcią bym się wybrała na takie spotkanie :))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nazwa prześwietna! :)) Jeśli chodzi o tartę to uwielbiam szpinak, więc pewno byłabym w 7 niebie zamawiając ją;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kocham szpinak!:P choć kiedyś go nienawidziłam, na szczęście to się już dawno zmieniło;)

      Usuń
  26. widać, że było świetnie ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. tylko pozazdroscic swietnego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  28. glory glory to all the football fans its the best sport in the world!! glory glory gloryyy gloryy !
    Archery Games

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo, ale to bardzo zazdroszczę wam tego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zawsze chciałam wziąć w czymś takim udział, niestety jeszcze nie miałam okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka góra wosków!!!:) wąchałabym: D

    OdpowiedzUsuń
  32. A gdzie organizowane są takie spotkania, czy te produkty do testowania są darmowe ? Zapraszam również a mojego bloga http://modaiurodawedlugjuli.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty