.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Podarunki ze Spotkania Warszawskich Blogerek Kosmetycznych- trochę zdjęć:)

W nawiązaniu do ostatniego posta dotyczącego relacji ze spotkania warszawskich blogerek, które miało miejsce 14.12, dziś wrzucę zdjęcia przedstawiające prezenty:p bo właściwie to można powiedzieć, że pan Mikołaj przyszedł do mnie w tym roku nieco wcześniej:) Dziś do poczytania raczej niewiele, więcej do pooglądania, więc zapraszam:)

Pierre Rene
SORAYA
Bell
Citrosept
 Tiger
Carmex 
Barbers
Dobra rada
Świat Zapachów
Alpha nail stylist
Cosmetic service
Pilomax
Biogarden
Avetpharma
Love me green
Buziak style
Organic matcha
Bardzo dziękuję za możliwość testowania tak wielu ciekawych produktów:) już teraz mogę Wam powiedzieć, że zachwyciło mnie serum z Soraya oraz krem do rąk od Love me green, są świetne:)Dziękuję również marce  Hean za rabat na ich produkty oraz  kolczyki  otrzymane od Venisima. No i firmie Chocolissimo za przecudnego (i przesmacznego) czekoladowego renifera, nie ma go na zdjęciu bo już dawno jest zjedzony:p Herbatka od Organic Matcha trafiła do mnie drogą losowania, ale ja wiem że to siła przyciągania to sprawiła:p kto mnie zna, ten wie że jestem herbatoholiczką i uwielbiam herbatę pod każdą postacią, pijam ją litrami i nie wyobrażam sobie bez niej życia:P 
Także ja lecę zaparzyć sobie zieloną herbatę, a Wam życzę udanej i mimo przedświątecznego zamieszania, spokojnej niedzieli;) 

48 komentarzy :

  1. Też miałam smaka na tą herbatę :P no trudno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak tak patrzę, to ja mam 2 takie same olejki, a Ty masz inne :P

      Usuń
  2. Ile wspaniałych dobroci ze sobą przywiozłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne podarunki :) miłego używania w takim razie życzę, ja również jestem herbaciarą, dlatego zazdroszczę herbatek, te dwie to rozkwitające tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) jedna (ta większa) jest rozkwitająca, natomiast druga, ta malutka saszetka, to zielony proszek, tak zwana matcha, pierwszy raz się z czymś takim spotykam, a herbat w swoim życiu próbowałam już najróżniejszych:p

      Usuń
  4. Fajne też rzeczy i przede wszystkim dużo ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobroci dostałyśmy na spotkaniu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda, spotkanie było bardzo owocne;p

      Usuń
  7. te produkty Citrosept bardzo nasz zainteresowały, co to za cudeńka????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, właściwie też pierwszy raz się z nimi spotykam, to większe opakowanie to tabletki, witamina C z wyciągiem z Aceroli i grejpfruta, a druga to maść do dziąseł odświeżająca jamę ustną:)

      Usuń
  8. tyle nowości do testów teraz masz :)super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cuda. Będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam i ja te rozkwitające herbaty - wrażenia wizualne i smakowe są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ostatnio po zaparzeniu nie mogłam przestać gapić się na szklankę:P

      Usuń
  11. ależ tego nadostawaliście! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cóż to musiało być za cudowne spotkanie:) tak Cię obdarowano! no jest czego pozazdrościć, cudowne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz brałam w czymś takim udział, blogi zaczęły miec dla mnie "twarze" zresztą przesympatyczne, cieszę się z możliwości poznania tylu fajnych blogerek i testowania w sumie też fajnych produktów:p

      Usuń
  13. Podoba mi się tu:)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tego wszystkiego. Świetny kolor Goldenka. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo tego wszystkiego dostaliście na tym spotkaniu < 3 Świeczki * _ *
    Obserwuję < 3 .
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog! : * http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : )
    Życzę Wesołych Świąt! ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  16. pozazdrościć upominków ;d
    ja mam te same zapachy wosków ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie teraz się zorientowałam, ze można je już kupić:p super, zaopatrzę się w Hibiskusa, jest piękny!;)

      Usuń
  17. już się naoglądałam tych prezentów u blogerek, a dalej zazdroszczę tak samo ;d
    szczególnie Sorai

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że masz dużo nowości do testowania! Zazdroszczę :D
    Jak Ci się sprawdził carmex? Ja mam w sztywcie i zastanawiam się nad tym.
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmex w postaci błyszczyka bardzo lubię, miałam wcześniej wersję jaśminową i była świetna i do tego mega wydajna, truskawkowa natomiast cudnie pachnie:)

      Usuń
  19. Great post!
    would you like to follow each other?
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej ile wspaniałości :) to teraz masz co używać i testować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W Rybniku dostałyśmy prawie to samo z Sorayi i Biogardenu. Mi osobiście Matcha nie smakowała, wolę delikatniejszy posmak. Ale kwitnących herbat u mnie nigdy dość :D
    Gratuluję wspaniałości i życzę miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam babka mówiła, że ona kosztuje na razie tylko 30zł, bo dopiero wchodzą na Polski rynek. Potem będzie jeszcze droższa, ponad 40! Także smacznego :P

      Usuń
  22. fajne te pachnidła do świeczki ale ten carmax.. porażka. nic mi bardziej nie wysuszyło ust jak ten balsam :/ najdziwniejsze jest to że na blogach wszystkie go zachwalają. Nie rozumię

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty