.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

NONIQUE tonik do twarzy Anti Aging:)

Dzisiejszy post będzie dotyczył tytułowego toniku  Anti Aging od NONIQUE. Bardzo lubię tę firmę, nie tylko za cudny design opakowań, za fajne składy, w miare znośną cenę i no działanie:) Swój tonik zakupiłam w Lawendowej Szafie ,razem z krememdo twarzy i kremem pod oczy, z których też jestem zadowolona, ale o tym innym razem:) Tak na marginesie, gdyby ktoś był ciekawy działania i poczuł się jednak tą rcenzją zachęcony:p to spora wyprzedarz tej marki jest aktualnie na ChocoBath. Uprzedzając Wasze pytanie toniku na wyprzedaży nie ma, ale jest za to krem pod oczy i krem do twarzy i kilka innych fajnych produktów.
W składzie toniku znajdziemy Bio owoce Granatu, Bio owoce Noni, bio owoce Acai oraz Bio Aloe Vera. Mimo braku składu po polsku, wszystko widać na rysunku:p Aloes działa przeciwzapalnie, nawilżająco, pozostałe składniki mają działanie regenerujące oraz przeciwutleniające. Tonik pięknie pachnie, o wiele ładniej niż na przykład krem pod oczy również z serii Anti Aging, który działanie ma fajne, ale pachnie jakoś tak bez wyrazu.Za to tonik pachnie cudnie-słodko-landrynkowo:)
Tonik po przemyciu twarzy pozostawia lekko lepką powierzchnię, niektóre micele dają taki efekt. Był czas kiedy mi to przeszkadzało, w przypadku tego produktu jestem w stanie to znieść, bo daje to wrażenie zatrzymania wilgoci w skórze. Cera w ciągu dnia się tak szybko nie przesusza, nie mam skórek, co w niektórych strefach mi dokuczało.

Składniki:
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice* (ORGANIC ALOE VERA) , Glycerin, Punica Granatum Fruit Extract* (ORGANIC POMEGRANATE), Euterpe Oleracea Fruit Extract* (ORGANIC ACAI BERRY),Morinda Citrifolia Leaf Extract* (ORGANIC NONI LEAF), Tocopherol, Polyglyceryl-10 Laurate, Alcohol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Lauriminodipropionate, Citric Acid, Parfum**, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate***, Sodium Benzoate***.

* z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne
*** 
środek konserwujący
Ale żeby nie było tak słodko, to powiem jeszcze o jednym małym minusie....Tonik jest zamknięty w dosyć niewielkiej buteleczce (100 ml) to niewiele, zapłacić za niego trzeba około 21 złotych + przesyłka bo przynajmniej u mnie, tej marki stacjonarnie znaleźć nie można.No ale do torebki podróżnej, jak znalazł:)Można jeszcze polować na niego na przecenach, takich jak np. na ChocoBath. Ja co jakiś czas do nich zaglądam, a nóż się trafi:p 

66 komentarzy :

  1. Coraz bardziej ciekawią mnie kosmetyki tej firmy. Chyba się na jakiś zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że kosmetyków tej marki nie można spotkać stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, chyba wszystkie bym już miała:p a tak to mnie zawsze irytuje ta opłata za przesyłkę...:p

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej firmy , muszę się przyjrzeć jej i temu tonikowi , mimo że faktycznie cena spora jak z taką gramaturę ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo kusi mnie ta firma, wsztrzymam się jeszcze trochę a potem pewnie wykupie wszystkie ich produkty xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to sie nazywa impulsywne kupowanie:p też tak czasem mam:p

      Usuń
  5. Nigdy nie widziałam i nie słyszałam :) Ale bardzo mnie zainteresowałaś! Uwielbiam kosmetyki z takim składem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zapraszam do siebie. Organizuję rozdanie z okazji roku bloga - do wygrania nagroda o wartości ponad 150 złotych. Może się skusisz :)?

      Usuń
  6. Patrząc na skład bardzo chętnie bym go przetestowała, nigdy nie miałam żadnego produktu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam tego kosmetyku ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten tonik oraz krem i balsam, zakupiłam właśnie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od dłuższego czasu chciałam kupić jakieś kosmetyki tej firmy i nadarzyła się ta fajna promocja, troszkę tego kupiłam :) do tego maja fajną tanią wysyłkę

      Usuń
    2. a wysyłki to jeszcze nie sprawdzałam ale jeśli faktycznie jest rozsądna to chyba coś zamówię od nich do swojej kolekcji:)

      Usuń
  9. Fajnie prowadzisz bloga :)

    Zapraszam : http://ciasteczkowy733.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie się taki tonik zapowiada, nawet jego skład jest całkiem przyjemny. Cena rzeczywiście niezbyt zachęcająca, ale na po promocji można brać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anti age jeszcze nie dla mnie, ale już od dawna mam chrapkę na coś z Nonique.

    OdpowiedzUsuń
  12. cena średnia, ale za opakowaniem w sklepie bym się rozejrzała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cena faktycznie jak za taką gramaturę spora, ale na promocji jak najbardziej okej:)

      Usuń
  13. Nie słyszałam o tym produkcie ale jeśli zostawia lepka powierzchnię to nie dla mnie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnei paradokslanie to daje wrażenie zatrzymania wilgoci w skórze, tzn. naprawdę skóra jest lepiej nawilżona:)

      Usuń
  14. jakie fajne opakowania mają, cena nie zachwyca :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Skład wydaje się być bardzo ciekawy, jedynie lepka warstwa odrobinę zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam go, interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy. Teraz testuję tonik z Mythos, ale jak go wykończę to może zdecyduję się ta ten Nonique, za dobry skład trzeba niestety płacić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei jak skończę ten to pewnie sięgnę po Mythos, też mają bardzo interesujące produkty:)

      Usuń
  18. No skład to on ma bardzo fajniutki :) Nie wiem czemu, ale opakowanie kojarzy mi sie z.... Alterrą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny skład, szkoda że tak go mało..

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. czyli można powiedzieć, że to mała perełka :) droga ale warta swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się, że cena nie jest taka strasznie wysoka ;)) Ja powoli się przestawiam na droższe kosmetyki o dobrych składach ;) W granicach 40 zł to już by było sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumei racja, nie ma jeszcze takiej tragedii, a skład jest dobry wiec warto zapłacić:)

      Usuń
  23. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyku z tej firmy, więc jestem ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny produkt:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię aloes w kosmetykach jednak od dłuższego czasu używam tylko hydrolaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hydrolatów też troszke miałam ale nie porwały mnei zbytnio, jedynei woda różana jest dla mnei swietna:)

      Usuń
  26. Fajny produkt, ale mam swój ulubiony tonik i jestem jemu wierna;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż to za tonik, podziel się informacją?:P

      Usuń
  27. Nie znam tej firmy i chyba pierwszy raz o niej słyszę

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam tej firmy, szkoda,że takie małe opakowanie :( ale za to bardzo podoba mi się wizualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj rzeczywiscie design to i mnie urzekł :) Buteleczka jest przepiękna :)
    Ja również mam tonik, który zostawia taką lepką warstwę na skórze - na początku mi to przeszkadzała, a póxniej również się przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, po nałozeniu kremu i podkładu w ogóle tego nie czuć:)

      Usuń
    2. U mnie taką warstwę zostawia tonik z Love Me Green - za jego skład musiałam się przyzwyczaić :P

      Usuń
    3. słyszałam o tym toniku co nieco, podobno też jest bardzo fajny, może te ekologiczne kosmetyki coś tam w sobie mają, a raczej nie mają jakiejś chemii, która sprawia, ze tonik nie zostawia tej warstwy. Dla takiego składu może się przez chwilę lepić, efekt i tak znika po nałożeniu kremu:)

      Usuń
  30. zaciekawiłaś mnie tą ekologią w kosmetykach muszę poznać tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tej firmy. Muszę przyznać, że mam problem z tonikami. Żadnego nie używałam dłużej niż tydzień. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się ostatnimi czasy ogarnęłam i zrobiłam się bardziej systematyczna w tek kwestii:p już widzę rezultaty, także warto:)

      Usuń
  32. nie słyszałam o tej firmie:(ale muszę sie zapoznać z ich ofertą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ofertę mają naprawdę fajną, miałam już kilka rzeczy i jestem zadowolona:)

      Usuń
  33. opakowanie mega przyciagajace .... a pierwszy raz widzę hm

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz widzę tę firmę i tonik :)) Nigdy o niej nie słyszałam.. Mam swój ukochany tonik i jestem mu wierna♥

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne opakowanie ma ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  36. Design opakowań faktycznie przyjemny dla oka. :)
    Wczoraj kupiłam pierwszy kremik tej firmy. Już po pierwszym zastosowaniu cera jest miła w dotyku.
    Mam nadzieję, że dłuższe testowanie przyczyni się do pogłębienia miłości do nonique. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty