.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Podarunki z warszawskiego spotkania blogerek 15.02.2014 r.

Dziś nie będzie wiele do czytania:) chciałam Wam przedstawić, co dobrego ostatnio wpadło w moje posiadanie, zdjęcia przedstawiają wszystko co wraz z dziewczynami otrzymałyśmy na spotkaniu, natomiast do ciekawszych produktów wrócę, gdy będę mogła powiedzieć nieco więcej. Na razie faza testowania trwa, natomiast jest kilka perełek wartych uwagi, do których na blogu na pewno wrócę, no ale same zobaczcie:) Żałuję tylko, że nie mogę pokazać Wam pięknych plakiet, która wykonała dla nas Ala, bo za nic nie mogę odnaleźć swojej, ale wierzcie na słowa, zdolna dziewczyna;)







Część z tych wspaniałości udało  mi się wygrać na loterii, zorganizowanej dla Stasia:)



Handmade by Ania



Wykonany przez Alicję peeling do ust  :)







A to wylosowałam w loterii dla Stasia;)




Sponsorzy spotkania:


Sponsorzy loterii:

Pamiętajcie także o Stasiu :) 







17 komentarzy :

  1. Ojejku, to w Wawie było jakieś spotkanie blogerek! Oh, taka szkoda że nie wiedziałam, bo chciałam w końcu na takie coś pójśc- żeby zobaczyć, jak to jest i w ogóle poznać osoby, które są po drugiej stronie, porozmawiać wreszcie w rzeczywistości.
    Zdecydowanie nie żeby wyjść z TAK OGROMNĄ ILOŚCIĄ KOSMETYKÓW, bo jak ja bym to do domu doniosła; ;)
    Ale mam nadzieję, ze następnym razem!
    Póki co podziwiam jak Ty to przetransportowałaś i zazdroszczę uczestnictwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się jakiś kosemtyk z Tołpy, piękne podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałych rzeczy otrzymałaś! :) Świeczuszki cudne ;) Koszulka- rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, ale masz cudowności! Na prawdę świetne kosmetyki, same super firmy. Wiele mnie zainteresowało i czekam na recenzje :) Szczególnie Tołpa i Macadamia :) Pink Sands to piękny zapach, ja go uwielbiam! No i ten Palmers:) Nie mogę się napatrzeć na prawdę! I do tego spotkanie się wam udało, a to chyba ważniejsze od tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mnóstwo cudowności, fajnie, że oprócz spotkania się i poplotkowania mogłyście też pomóc :)
    Tołpy i Macadamii sama bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dużo fajnych kosmetyków :) a te świece po prostu są cudowne, nie mogę się nawąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty, miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby i mi się udało z Wami spotkać następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile super rzeczy!! Dobrze że zamieściłaś linki to mogę wejść i zobaczyć ich więcej ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooow, ile tego jest! :O Do końca życia bym tego nie zużyła :D Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa... Bardzo zaciekawił mnie mandarynkowy peeling do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego jest :) Miałam ten płyn micelarny z Dermedic i bardzo dobrze sobie radzi z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty