.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Spotkanie warszawskich blogerek 15.02.2014 r.

Tak jak w tytule, w zeszły weekend odbyło się spotkanie, chyba jeszcze nigdy 4 godziny nie zleciały mi tak szybko jak wtedy:p a żałuję strasznie, bo było świetne:) Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, muszę się niestety przyznać, ze moja olejkowa wiedza wcale nie była tak duża, jak mi się wydawało:p Spotkanie umiliło nam kilka ciekawych osobistości, ludzi znających się na swoim fachu, których naprawdę bardzo miło się słuchało. Z kwestii organizacyjnych, inicjatorami spotkania były Ola oraz Alicja (dzięki dziewczyny jeszcze raz;), postaram się teraz w kilku zdjęciach przedstawić Wam to, co się na spotkaniu działo, a trochę tego było, no więc zapraszam:) 
Jako pierwsze odwiedziły nas Panie pracujące dla marki Palmers, opowiedziały o każdym produkcie z osobna, bardzo dokładnie analizując składy i dzielnie odpowiadając na nasze pytania:)
Spersonalizowane prezenty były cudnie zapakowane, co mi jako estetce i  pedantce, generalnie bardzo się podobało:p 
 Każdy z produktów oczywiście miałyśmy możliwość obejrzeć od środka, bez dwóch zdań produkty od Palmersa pachną przeuroczo. 
Dermokonsultantki Palmersa:)
 Cudna Pani Renata z Maroko sklep, oczu od niej nie można było oderwać, resztą przestać słuchać też nie, bo mądrze gada:p Podzieliła się z nami swoją wiedzą na temat olejków, glinek, całym rytuale Mammam, czarnym mydle,  generalnie rzeczy o których ( przyznam się ze wstydem) nie miałam pojęcia. Gdy powiedziała, że sama też używa tych wszystkich rzeczy, moja pierwsza myśl była jedna- muszę to wszystko mieć, też chcę tak wyglądać:p 
Alicja dzielnie znosiła nasz świdrujący wzrok, ale efekt był naprawdę fajny, taki naturalny:) Niżej,ta sympatyczna dziewczyna po lewej, to Paulina. Paulina towarzyszyła nam podczas spotkania, opowiadała o świetnym projekcie Beczce Prezentów, gdzie zamieszczane są pomysły na kreatywne prezenty. Jak to zrobić krok po kroku, ile wykonanie danego prezentu może nas kosztować, wszystko opatrzone ciekawymi zdjęciami. Dziś siedziałam na nim chyba pół dnia:p serio, ja jestem zakręcona pod względem takich rzeczy, na pewno skorzystam i coś sobie stworzę;) 
Dalej Gosia i Patrycja. Gdy dziewczyny weszły do knajpki, w której siedziałyśmy od razu doznałam wrażenie, ze skądś te twarze znam, no znam i to dobrze,  bo samego bloga SymukuSmyka czytuję już od dawna. Dziewczyny przyszły z chęcią przedstawienia nam swojego projektu Craft'n'Beauty. To naprawdę fajne przedsięwzięcie, kosmetyki i woski, które dziewczyny wytwarzają są wykonywane z naturalnych produktów, co ważne na bieżąco. Do tego fajną sprawą jest fakt, że produkty są wytwarzane na zamówienie i zgodnie z preferencją zamawiającego. Już sobie rączki zacieram i wymyślam, jaki to zapach balsamu do ust bym chciała:p 
Mała próbka pracy dziewczyn, czyli woski zapachowe. Już same nazwy brzmią zachęcająco, np. "Dama w czerwieni" czy "Pieczony kasztan" :p 
Niżej Staś, gość honorowy wieczoru, początkowo może nieco onieśmielony taką ilością cioć, później jak widać pięknie się uśmiechał:) Fajny chłopka, ot co!:p Na spotkanie przyniosłyśmy korki dla Stasia. Na pewno każda z Was słyszała o takiej akcji, w której skupowane są korki dla potrzebujących dzieci. Ogromnie zachęcam, do wzięcia w niej udziału, gdy już się wejdzie w nawyk "korkowego zbieractwa" idzie znacznie sprawniej i szybciej. Nawet czymś tak niewielkim i z pozoru błahym, można pomóc. Staś przypomniał mi moją piosenkę z dzieciństwa "Czarne Jagódki" serio, aż się sama do siebie śmiałam:p 
Na dole kartka dla Stasia z podpisami wszystkich cioć. Na spotkaniu oprócz zbiórki korków, organizowana była loteria dla Stasia. Razem udało nam się zebrać ponad 600 zł. Jestem pod wrażeniem i w sumie to tak się ciepło na serduchu robi, że są osoby, które chcą pomagać i oprócz ogarniania kwestii samego spotkania, co i tak jest ogromnym wysiłkiem, mają jeszcze czas, siłę i głowę pełną kreatywnych pomysłów, aby wymyślać takie fajne akcje. 
Stasiu model:)

Sponsorzy spotkania:

Lista firm, które wsparły loterię:

Lista blogerek biorących udział w spotkaniu:
Marika mybeautyworld-mika.blogspot.com/

PS. Jeśli któraś z Was, chciałaby pomóc Stasiowi (do czego gorąco zachęcam), to oprócz zbierania korków, można przekazać również 1% podatku. Więcej cennych informacji możecie dowiedzieć się tutaj


17 komentarzy :

  1. Ile Palmersa! Bardzo lubię ich kosmetyki :) Teraz mam balsam do biustu i ciekawa jestem jak się sprawdzi :)
    Stasiu jest przesłodkim chłopcem i ja sama chętnie pomogę Stasiowi jak się dowiem jak wykonać przelew zza granicy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna fotorelacja, widać, że spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To było naprawdę bardzo udane spotkanie! ;) do następnego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj super relacja :) Staś jest cudowny ! :) Mam nadzieję, że i mi następnym razem uda się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to była wspaniałe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jak ja Wam zazdroszczę:( może kiedyś i ja wybiorę się na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba cel spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Palmers Palmers ! !Ja ich nie znam ! Czekam na jakieśrecenzje kochana !

    OdpowiedzUsuń
  9. Idea loterii dla Stasia podbiła moje serce ;) Fajny chłopak :) Swoją drogą mam z dwa kilo korków w domu, czas je chyba gdzieś oddać, bo zajmują miejsce, a mogłyby pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne spotkanie. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dobroci! Po zdjęciach widać, że spotkanie było bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć :)) Też bardzo bym chciała pójść kiedyś na spotkanie blogerek :D Świetne zdjęcia i ciekawie to wszystko opisałaś :)) Słodki ten Stasiu♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że udało Wam się zebrać pieniądze dla Stasia, bo jest przeuroczy, więc na to zasługuję :-) A nakrętki po butelkach i innych opakowaniach i ja od kilku lat zbieram :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spotkanie, piszę się na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze to mieć dobre serce. Cieszę się, że takie spotkania są organizowane! :)
    emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty