.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

I need....Me? No, chocolate;) o marce MagicBox słów kilka.

Dziś będzie mocno nietypowo, dlatego wybaczcie mi wszelkie niedociągnięcia. Nie mam pojęcia jak pisać o ubraniach, tak żeby było ciekawie, nie mówiąc już o tym żeby stworzyć jakąś fajną stylizację. No nie ogarniam tego tematu po prostu:) Nie zmienia to jednak faktu, ze spróbuję jednak coś o marce MagicBox napisać, bo uważam, że warto.
Koszulkę wylosowałam w Stasiowej loterii. Długo leżała w opakowaniu bo bałam się, że jak ją wyjmę to na pewno się zabrudzi:p Moja szafa to jeden wielki armagedon, a kiedyś biały t-shirt leżący pod granatowymi jeansami po prostu zafarbował się w kilku miejscach na niebiesko, serio.
 Na bluzce jak widać, też jest mała plamka, jednak nie rozszyfrowałam cóż to może być, tym bardziej, że przed robieniem zdjęć położyłam ją w (jak mi się wydawało) sterylnym miejscu:p 
Koszulka jest na mnie odrobinę za duża, więc za modelkę posłużyła mi moja siostra (jest ode mnie wyższa i na niej leży zdecydowanie lepiej). Nie ogarniam składów materiałów, ale materiał, z którego uszyta jest bluzka jest grubszy i mocniejszy niż t-shirty, które do tej pory kupowałam. Najbardziej urokliwy jest jednak napis:) 
Wchodząc na stronę sklepu MaicBox o tu wpadło mi oko kilka fajnych rzeczy, które pokaże Wam poniżej. Fajna sprawą jest również to, że można zamówić bluzę lub  koszulę z własnym nadrukiem. Ceny za taką usługę wahają się od 39,90 do 74,90 w zależności od tego czy jest to bluza, czy koszulka oraz od tego, jakiej wielkości jest grafika. Fajna sprawa i normalne ceny. 

A teraz kilka modeli które niedługo wpadną w moje ręce:)
 Cudna bluza ze słodkimi kotkami:D jak na kociarę przystało, muszę taką mieć:) klik
T-shirt z pączkami klik


I  na koniec cudowna bluza z Marilyn, bardzo oryginalnie wydumana:)klik

Naprawdę warto do nich zajrzeć, można tam znaleźć dużo więcej fajnych,  kreatywnych ubrań. Ceny są  rozsądne, a jakość materiału też bardzo mi odpowiada:)

29 komentarzy :

  1. o ja cie jaka piękna bluza z Marylin <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się bardzo spodobała, jest genialna:)

      Usuń
  2. Bluza z kociakami najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. * Marilyn:)

    Mają całkiem niezłe ceny i gotową kolekcję HP *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne są te rzeczy :)) Ja jeszcze bym pół roku temu na nie nie spojrzała, ale ze kończę studia to mnie nachodzi na odmładzanie się:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już skończyłam i też obserwuję u siebie podobne objawy:p

      Usuń
  5. bardzo podobają nam się te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że można sobie zamówić coś z wymyślonym nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah napis na koszulce świetny, podoba mi się też bardzo ostatnia bluza, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha świetne, zabawne napisy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta koszulka :) Świetna do legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzy bardzo świetne !
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta z pączkami jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej ta szara bluza z Marilyn :P piękność <3
    Zapraszam do siebie na świąteczne przygotowania, może akurat coś zainspiruje ;)
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/babka-wielkanocna/
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/jajka-faszerowane-na-wielkanoc/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty