.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Ciemny miedziano-mahoniowy blond numer 6.45 zwany Bursztynem.

Dziś będzie na temat koloryzacji. Dawno już nie pisałam, mam sporo zaległości i sporo nowo przetestowanych farb. Zacznę od recenzji farby od LOREAL. Farba Prodigy bo o niej mowa, jak zapewnia producent, to nowoczesna, wielowymiarowa koloryzacja. Wykorzystuje moc mikro-olejku, niestety nie mam pojęcia jakiego...Ma dawać naturalny efekt z refleksami cytuję "bez efektu kasku". Czy któraś z Was miała po farbowaniu efekt kasku? bo ja chyba nie bardzo rozumiem, co autor miał na myśli:p No w każdym razie, nie będę złośliwa, bo farba całkiem przypadła mi do gustu:) 
Jak wiecie włosy farbuję na odcienie miedzi. Miałam już na włosach Mango od Loreal, która dała na moich włosach efekt marchewki, byłam bardzo dobrze rozpoznawalna już z kilkunastu metrów. Nie  przepadam za tak rzucającymi  się w oczy odcieniami i do Mango już więcej nie wróciłam. Szukając więc dalej wpadłam na dwa odcienie rudości z serii Prodigy. Jeden tak pomarańczowy, że aż niezalecany do jasnego  blondu (przynajmniej tak napisano na opakowaniu), drugi bardziej naturalny ciemny miedziano-mahoniowy blond numer 6.45 nazwany Bursztynem. Nazwa fajna, farba bez amoniaku, cena średnio mi się podoba, no ale kupiłam....:)
Zgodnie z numeracją 6 poziom tonu, to ciemny blond, refleks koloru to 45- mieszanka refleksów miedzi 4 (w praktyce to rudobrązowy,  ciepły odcień) i 5  to mahoń (w praktyce  czerwonobrązowy, jak dojrzała czereśnia, odcień zimny). Ostateczny kolor to faktycznie ciepły, średni do ciemnego blondu z miedzianym refleksem. Kolor bardzo mi odpowiada, no i rzeczywiście nie jest rażący, raczej naturalny.
Jestem bardzo ciekawa, jak kolor będzie wyglądał po kilku  myciach, jak już to sprawdzę, to na pewno wrzucę kilka zdjęć. Druga sprawa to szybkość wymywania, na moich włosach jest błyskawiczna. Wysokoporowate włosy szybko oddają farbę. Mam nadzieję, że ta seria mnie pod tym kątem nie zawiedzie, no ale o tym za jakiś czas:)
Farbę aplikuje się na włosy mocno średnio. Ostatnio farbowałam miedzianym bursztynem z Marionu z serii Natura (jeśli ktoś nie kojarzy, saszetkę z kolorem dodaje się do buteleczki i potrząsa, potem wygodnie wyciska farbę wprost na włosy). Tutaj standardowo miesza się tubki w miseczce, farba jest rzadka, czasem zanim podniosłam pędzelek do wysokości włosów, jej część zdążyła znaleźć się na umywalce...Oprócz tego, farba całkiem przyjemnie pachnie. Naprawdę, jak na farbę do włosów,  pod tym względem jest bardzo fajna. 
Po lewej zdjęcie zaraz po farbowaniu z lampą, po prawej bez lampy i trochę nieostre (średnio mi wychodzie robienie sobie samej zdjęć:p). Faktycznie włosy były w dobrym stanie, na pewno w  lepszym niż po farbie z Marionu, która co prawda daje piękny kolor, ale niestety bardzo przesusza włosy. Swoją drogą nie wiem na ile ten stan jest zasługą samej farby, a na ile odżywki -silikonowej bomby, dołączonej do opakowania.
Któraś z Was używała tego odcienia, albo jakiegoś innego koloru z tej serii? 

28 komentarzy :

  1. Kolorek wyszedł Ci na prawdę ładny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny! A co do farby to ja sie nie wypowiem bo wlosow nie farbuje : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, marzy mi się podobny, kasztan na jesień. ale nie jestem zbyt odważna, farbowanie z blondu na taki to duża zmiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) masz rację, mi też było trudno zdecydować się na rudy kolor, ale jak się przełamałam, to teraz nie wyobrażam sobie już siebie w innym kolorze:)

      Usuń
    2. ja siebie wyobrażam sobie w tym kolorze ale jedynie jesienią.

      Usuń
  4. Piękny kolor ;) Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej farby ale kolorek bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farba jak się okazało, też całkiem niezła;)

      Usuń
  7. ładniutki kolor! ja już odkryłam swój ideał

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo nam się podoba ten kolorek:)):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie farbuję włosów :) Chętnie zobaczyłabym efekt farbowania na całej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama się zastanawiam co autor miał na myśli pisząc o tym nieszczęsnym kasku :D

    OdpowiedzUsuń

  11. Może chcesz wygrać Matricium Bioderma? Zapraszamy na konkurs, wystarczy odpowiedzieć na proste pytanko :D:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor na włosy. :) U kogoś mi się podoba, pokaż się jak już będziesz po. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor. Ostatnio do takiego się przymierzam, ale trochę się obawiam efektu. Może najpierw pokombinuję z szamponetkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor super farbę mam na włosach 3tygodnie w lato kiedy szybko robią się wyblakłe.polecam farbę

    OdpowiedzUsuń
  16. Co prawda wpis powstał już trochę czasu temu, ale może zgodziłabyś się przesłać notkę o farbowaniu wraz ze zdjęciami przed i po na moją stronę? Założyłam porównywarkę farb do włosów i bardzo mi brakuje rudych kolorów na stronie (nie mam jeszcze żadnego). Będę bardzo wdzięczna za pomoc. :)

    Pozdrawiam!

    www.farbujemy.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty