.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Charytatywne spotkanie na rzecz Stasia:)

21 czerwca miało miejsce charytatywne spotkanie na rzecz Stasia, chłopca, którego miałam okazję poznać w lutym. Staś jest wesołym i wzbudzającym ogrom sympatii chłopcem, jednak potrzebuje odrobiny pomocy z naszej strony. Loteria i w ogóle całe spotkanie, odbyło się dzięki staraniom i determinacji Oli z bloga hidiamond


Stasiowi może pomagać każdy z nas,  tak na co dzień , dzięki akcji "Korek dla Stasia", o której więcej możecie poczytać tutaj. Do czego ogromnie zachęcam. 


Teraz pokrótce opowiem, jak przebiegało spotkanie. Na początku mogliśmy wysłuchać prezentacji na temat produktów marki Palmers. Ich oliwkę specjalistyczną ubóstwiam, z przyjemnością więc posłuchałam na temat składów i działania pozostałych produktów tej marki. W roli dermokonsultantki występowała również Ola. 

Następna prezentację przygotowała Pani Renata z Maroko Sklep. Panią Renatę też po raz pierwszy mogłam poznać w lutym. Od tego czasu wprowadzono kilka bardzo ciekawych nowości, miedzy innymi olejek z henną. Olejek z czarnuszki już od kilku miesięcy testuje, sprawdza się zarówno na cerze, jak i włosach. Do tego podobno ma cudowne działanie, gdy jest stosowany doustnie, choć takiej kuracji jeszcze nie stosowałam. 

Pieniążki z loterii przeznaczone zostaną na rehabilitację dla Stasia. Udało nam się zebrać aż 1360 złotych. Oprócz podziękowań dla Oli, jako organizatorki, podziękowania należą się też firmom, które zechciały wesprzeć loterię.  
 Jeszcze raz zachęcam Was do wspierania Stasia, zbierania korków, bo z tego typu akcji korzysta tak naprawdę wiele dzieci. 
Nastąpiła zmiana planów, poniżej zdjęcie z wylosowanych przeze mnie produktów. Na zdjęciu nie ma szczotki z Equilibra bo jest już w użyciu oraz jednej odżywki tej marki, gdyż już została zużyta:p  

11 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba idea charytatywnych spotkań:-) wspaniały cel-warto pomagać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczytny cel! Super! W 100% popieram takie akcje!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dla stasia juz korki zbieram cało rodzinnie <3 i nawet Uznałam ze dla niego zmniejsze kupowanie kosmetykow, zeby co miesiąc mu cos wysłać : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo, cudo, cudo nic więcej dodawać nie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W domu od dłuższego już czasu zbieramy korki.
    "Zapach" olejku z czarnuszki miałam okazję poczuć - nie jest przyjemny. Słyszałam, że w smaku też dobry nie jest, ale za to zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już Stasia na jednej z relacji ze spotkania, uroczy chłopiec :) Zbieram korki już od ponad roku, zdaję sobie sprawę jakie to ważne dla takich dzieci :))

    OdpowiedzUsuń
  7. żałuję bardzo że nie mogłam przyjechać :((

    OdpowiedzUsuń
  8. takie akcje są na prawdę potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótko, zwięźle i na temat. Szybko u Ciebie wszystko poszło w ruch. Jak oceniasz tą szczotkę i odżywkę? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty