.linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 10px; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Energising body scrub od Love Me Green.

Po dosyć długiej przerwie  wracam z nowym postem. Dziś chciałabym Wam powiedzieć co nieco na temat peelingu od Love Me Green, który ostatnimi czasy stał się moim ulubieńcem i ratunkiem. Nie wiem czy wiele z Was boryka się z takim problemem, bo ja miewam go notorycznie mimo regularnego  używania peelingów. Chodzi o wrastające włoski (brrr..). Koszmar. O ile w zimne dni nie jest to jakimś strasznym problemem, o tyle latem już tak. 
Podczas wakacyjnego wyjazdu  było to moją zmorą. Do tego miałam wrażenie, że przyczyniła się do tego w dużej mirze nieodpowiednia (choć droga i długo wybierana) maszynka. Peelingi Joanny już nie pomagały, no i wtedy wyciągnęłam z szuflady peeling od Love Me Green, który doprowadził moje nogi do porządku:) Poniżej kilka słów od producenta: 

"Zmysłowy peeling do eksfoliacji skóry ciała. Eliminuje martwe komórki naskórka. Wspomaga odnowę komórkową, poprawia krążenie, sprzyjając eliminacji toksyn, wygładza naskórek, który staje się miekki I delikatny. Daje uczucie świeżości".

Peeling cudnie wygładza i nawilża jednocześnie. Początkowo chciałam używać go na twarz bo skład jest tak wartościowy, ze aż szkoda było mi zużyć go jedynie na ciało (bądź co bądź, to jedyne 200 ml). Na twarz jednak okazał się zbyt mocny. To naprawdę dobry zdzierak. Peeling ma niesamowity zapach, bardzo relaksujący zapach pomarańczy, coś wspaniałego:) 

Minusem peelingu jest jego cena, za 200 ml cena wyjściowa wynosi 79 zł. Teraz jest on dostępny w promocji za 54, 90 zł (niestety to też sporo:(). Nie mniej nic tak dobrze się z moim problemem nie uporało, więc ja osobiście zamierzam do niego wracać. 

Skład jest widoczny na zdjęciu, a teraz czego w peelingu NIE znajdziemy:

Produkt nie zawiera:
  • parabenów
  • Phenoxyethanol
  • Silikonów
  • EDTA
  • Olejów mineralnych pochodzących z przemysłu petrochemicznego
  • Dodatkowo:
Zapach otrzymywany jest na bazie naturalnych wyciagów roslinnych
Produkt testowany dermatologicznie
Nie testowany na zwierzętach
Produkt posiada certyfikat Ecocert.
Tak więc podsumowując, jeśli macie problemy z wrastającymi włoskami, szczerze polecam ten produkt. Jeśli ich nie macie, też to go polecam, bo jest po prostu świetny peeling;) 
Macie  swoich ulubieńców od Love Me Green? :)

31 komentarzy :

  1. Fajne są ich kosmetyki, tego peelingu nie miałam, ale firmę ogólnie bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Peelingów u mnie dostatek a na ten nie skuszę się także ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam próbkę tego peelingu, dla mnie był zbyt delikatny

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tego peelingu ,ale podobnego szukam lecz cena jest lekko wysoka .No jeżeli ci pomógł to pewnie, kupuj drugi raz , jeżeli tylko ten jest dobry ; * Ciekawe czy i by mnie pomógł ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi na wrastające włoski niestety nie pomógł ;[ ale spisał się poza tym rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i jest drugi w kolejce :D teraz muszę wykończyć papaję od Fennel ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna propozycja :) chętnie przetestuję jak się u mnie sprawdzi:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam jego próbkę, był całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńko! nigdy niestety nie miałam nic tej firmy, mam nadzieję, że niedługo się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o nie cena zabija, a równie dobry skład ma peeling z full mellow który jest tańszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą firmę ;) Miałam peeling do twarzy od nich, chyba nawet z tej samej linii i był niesamowicie przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach na pewno świetny, ale ta cena :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą firmę :)
    Miałam już dwa kremy i były genialne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię porządne zdzieraki, może się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam chyba próbkę i jakoś nie przypadł mi do gustu, a cena kosmiczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyków Love Me Green nie stosowałam, ale peeling prezentuje się dosyć fajnie, kto wie, może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ich produkty! Nawet zastanawiałam się nad tym peelingiem, ale własnie ta cena jakoś tak spowodowała ból w serduchu i zrezygnowałam... Teraz promocja mówisz... hmmm ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. mam i również polecam ;) piękny zapach ma!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że cena jest tak wysoka, bo lubię takie mocniejsze zdzieraki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, cena przeraża :) Jednak najlepsze i najtańsze są domowe peelingi cukrowe :D
    Na wrastające włoski polecam codziennie myć się pod prysznicem szorstką rękawicą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą chociaż często o niej czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajną ma konsystencję, ale ta cena powala...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, ze ja nie mam problemu z takimi wloskami... Jak peeling, to tylko do twarzy i posladkow ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znamy niestety niczego z tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  25. sama chętnie bym go wypróbowała;)

    _______________
    a u mnie?
    pierwszy filmik modowy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kosmetyki tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię ten peeling i samą markę ogółem! Polecam Ci jeszcze ten niebieski peeling do twarzy - rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię peelingi, ale tego jeszcze nie miałam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty